  • 1. Data: 2002-03-09 19:25:43
    Temat: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "Kamilla" <k...@p...onet.pl>

    Czy kóryś z grupowiczow nie ma przypadkiem jakiejś publikacji na ten temat d
    o przesłania mailem? Baaardzo mi na tym zależy. Chodzi generalnie o reklamę
    nieuczciwą w jej wszelakich formach, ale w temacie jest "prawo" żeby nikt mi
    nie zarzucił off topic;))
    A moze ktos ma tę publikację? w Krakowie nie moge jej zdobyć - Zwalczanie ni
    euczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne,
    Universitas, Kraków 1997
    Będę baaardzo wdzieczna za pomoc
    Kamila

  • 2. Data: 2002-03-09 19:27:26
    Temat: Odp: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "Kamilla" <k...@p...onet.pl>

    Publikacja Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne, Unive
    rsitas, Kraków 1997 jest autorstwa prof. Ewy Nowinskiej

    Użytkownik Kamilla <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
    h napisał:a6dngt$74l$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-03-10 23:49:13
    Temat: Re: reklama nieuczciwa w prawie
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "Kamilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy kóryś z grupowiczow nie ma przypadkiem jakiejś publikacji na ten temat
    > o przesłania mailem? Baaardzo mi na tym zależy.
    O ile dobrze pamiętam, to tematykę tę wałkuje pani prof. J.
    Preussner-Zamorska z UJ - szukaj więc jej publikacji.

    Marcin.