  • 1. Data: 2002-03-09 20:54:37
    Temat: Strzykawki a sprawa polska - zapraszam do dyskusji
    Od: "Lord_Viktor" <l...@p...onet.pl>

    Chcialbym zaprosic Panstwa do dyskusji na temat niezwykle powaznej kwestii,
    jaka jest istnienie lub nie istnienie zezwoleń na zakup strzykawek i
    koncesji na ich sprzedawanie. Strzykawka sama w sobie nie stanowi może
    jakiegoś wielkiego zagrożenia, lecz gdy dostanie sie ona w niepowołane
    ręce... może przydarzyć się prawdziwa tragedia.
    Ostatnio jedna z prokuratur w Polsce zatrzymała szaleńca, który biegał po
    dworcu i groził ludziom, ze ukłuje ich strzykawką, która miała mieć kontakt
    z krwią zakarzoną wirusem HIV. Szalenca po krotkim przesluchaniu zwolniono.
    Tuz po tym zdarzdeniu szalony narkoman zrealizowal swe grozby i zranil
    STRZYKAWKA niewinnego obywatela.
    Nasuwa sie wniosek, ze strzykwaki naleza do niezwykle groznych narzedzi
    mogacych powodowac znaczacy uszczerbek na zdrowiu i zyciu obywateli RP.
    Chcialbym zatem wystapic z inicjatywa obywatelska ustawy zakazujacej zakupu
    strzykawek nie-lekarzom i karajaca zwyklych obywateli za posiadanie
    takowych. Potrzebna mi jest jedynie odpowiednia liczba podpisow, dzieki
    ktorej bede mogl zlozyc moja Inicjatywe na rece Marszalka Sejmu RP. Czy moge
    liczyc na poparcie tej grupy dyskusyjnej?
    --
    Lord_Viktor
    "Nieliczni są ludzmi,

  • 2. Data: 2002-03-10 07:36:26
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Użytkownik "Lord_Viktor" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    moge
    > liczyc na poparcie tej grupy dyskusyjnej?

    Człowieku to jest bez sensu. Idąc dużo dalej tym rozumowaniem każdy
    mężczyzna powinien być kastrowany, gdyż posiada narzędzie gwałtu.

  • 3. Data: 2002-03-10 10:15:08
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Rozszerzylbym zakaz na noze kuchenne i metalowe pompki do
    roweru;))))))))))))Dobre,ale mogles poczekac do 1 kwietnia.

    Leszek

  • 4. Data: 2002-03-11 07:16:52
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Ja to bym na igły wydał zakaz sprzedaży, samą strzykawką dużej krzywdy nie
    można wyrządzić ;-).

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl

  • 5. Data: 2002-03-12 09:24:51
    Od: Paweł Krawczyk <f...@e...pl>

    Lord_Viktor <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ktorej bede mogl zlozyc moja Inicjatywe na rece Marszalka Sejmu RP. Czy moge
    > liczyc na poparcie tej grupy dyskusyjnej?

    Nie, bo to idiotyczny pomysł. Po pierwsze, wielokrotnie zdarzało mi
    się kupować strzykawki z igłami w celach pozamedycznych (kartridże do
    drukarek) albo i medycznych - na przykład wyjeżdżając do Azjii (gdzie
    sterylnych strzykawek raczej nie uświadczysz w razie wypadku). Po drugie,
    żeby kogoś straszyć swoją krwią nie trzeba strzykawki, wystarczy się
    pochlastać nożem, trochę go podsuszyć i tak biegać.

    --
    Pawel Krawczyk * http://echelon.pl/kravietz/
    Krakow, Poland * http://ipsec.pl/