  • 11. Data: 2010-02-12 00:02:45
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Feb 2010, Liwiusz wrote:

    > Tzn. o czym ma sąd powiadomić? Ma powiedzieć rodzicom, że im dziecko
    > zmarło? Do ustawodawcy mieć pretensje, że domyślnie się dziedziczy wszystko.

    Chyba nie łapiesz. Arek Iksiński z Łomży powołuje Cię *w testamencie*
    na spadkobiercę :) *Nieznany Ci* A.I. skądś tam.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-02-12 07:54:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Chyba nie łapiesz. Arek Iksiński z Łomży powołuje Cię *w testamencie*
    > na spadkobiercę :) *Nieznany Ci* A.I. skądś tam.

    Ale na szczęście terminy na ustosunkowanie się do spadku biegną od
    chwili, kiedy "obdarowany" mógł się o zgodnie i spadku dowiedzieć -
    Art.1015KC.

    Inna sprawa, że znając krukopodobne instytucje czepiać się i tak będą.

  • 13. Data: 2010-02-12 09:12:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Chyba nie łapiesz. Arek Iksiński z Łomży powołuje Cię *w testamencie*
    > na spadkobiercę :) *Nieznany Ci* A.I. skądś tam.

    Zatem półroczny termin liczy się od momentu kiedy dowiedziałem się o
    tym, że jestem spadkobiercą. Poza tym zdaje się że w przypadku takiego
    zapisu, najgorsze co mogłoby mnie spotkać, to dziedziczenie z
    dobrodziejstwem inwentarza.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-02-13 09:55:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale na szczęście terminy na ustosunkowanie się do spadku biegną od
    > chwili, kiedy "obdarowany" mógł się o zgodnie i spadku dowiedzieć -
    > Art.1015KC.

    To prawda, IMO chodziło o sam fakt że:

  • 15. Data: 2010-02-13 11:07:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > To prawda, IMO chodziło o sam fakt że:

    Ano niestety - a różni ludzie mają do mnie pretensje, że nazywam krucze
    praktyki oszustwem, wyłudzaniem i generalnie korzystaniem z ludzkiej
    naiwności i podatności na psychiczne manipulacje oraz brutalny nacisk.

    I jeszcze czasem trafia się ktoś stuknięty na tyle, żeby porównać to z
    produkcją sprzętu komputerowego...