  • 1. Data: 2010-02-01 14:19:31
    Temat: Zamieszczanie danych przedsiębiorcy
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Witam

    Czy dane przedsiębiorcy - te ogólnodostępne każdy może gromadzić bez
    żadnych przeszkód?
    Chodzi mi konkretnie o Panoramę Firm. Czy można ich zmusić aby nie
    zamieszczali moich danych wogóle? Coś mi chodzi po głowie, że nie ale
    może jednak na podstawie jakiegoś przepisu jest to możliwe?

  • 2. Data: 2010-02-01 14:26:56
    Temat: Re: Zamieszczanie danych przedsiębiorcy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 15:19:31 +0100, dwr napisał(a):

    > Czy dane przedsiębiorcy - te ogólnodostępne każdy może gromadzić bez
    > żadnych przeszkód?

    Przetwarzać, gromadzić, rozpowszechniać -- jak najbardziej.

    > Chodzi mi konkretnie o Panoramę Firm. Czy można ich zmusić aby nie
    > zamieszczali moich danych wogóle? Coś mi chodzi po głowie, że nie ale
    > może jednak na podstawie jakiegoś przepisu jest to możliwe?

    Nie bardzo -- dopóki jest to rzetelna informacja nic im nie zrobisz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-02-01 14:36:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dwr pisze:
> [...]
    > zamieszczali moich danych wogóle? Coś mi chodzi po głowie, że nie ale
    > może jednak na podstawie jakiegoś przepisu jest to możliwe?

    Co to się porobiło... Normalni przedsiębiorcy robią wszystko, żeby tylko
    "szerzyć wiedzę" o swojej firmie - a tutaj taki przychodzi i chce się
    sądzić, bo chce mieć firmę tajną ;)

  • 4. Data: 2010-02-01 14:48:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-02-2010 15:26, Olgierd pisze:

    > Przetwarzać, gromadzić, rozpowszechniać -- jak najbardziej.

    > Nie bardzo -- dopóki jest to rzetelna informacja nic im nie zrobisz.

    Co zrobić, żeby Panorama Firm publikowała moje dane za darmo?
    W zeszłym roku kasowali jak za zboże więc zrezygnowałam.
    Nowa promocja??

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-02-01 15:07:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 15:48:28 +0100, Maddy napisał(a):

    > Co zrobić, żeby Panorama Firm publikowała moje dane za darmo? W zeszłym
    > roku kasowali jak za zboże więc zrezygnowałam. Nowa promocja??

    To coś się u nich zmieniło? Jeśli dobrze pamiętam to umieszczenie danych
    firmy było zawsze bezpłatne. Płatne były ogłoszenia "powierzchniowe".

    To powinno zadziałać:

    http://www.pf.pl/serwis/DodajZmien.html?isNew=1&type
    =0

  • 6. Data: 2010-02-01 15:38:16
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > dwr pisze:
    > Co to się porobiło... Normalni przedsiębiorcy robią wszystko, żeby tylko
    > "szerzyć wiedzę"  o swojej firmie - a tutaj taki przychodzi i chce się
    > sądzić, bo chce mieć firmę tajną ;)

    Może mieć to sens zależnie od modelu biznesowego jaki przyjął. Jeśli nie
    obsługuje klientów nowych a tylko dotychczasowych, albo tylko z polecenia, to
    może nie chcieć mieć zapytań. Może też wynikać z tego, że jego działalność jest
    błędnie rozumiana przez potencjalnych klientów. Np. nazywa się Architekt, albo
    jest malarzem portrecistą a wydzwaniają z pytaniami o wymalowanie kuchni albo
    zajmuje się korporacyjnymi systemami księgowymi a zawracają mu gitarę zleceniami
    o system księgowy dla sklepu osiedlowego.

    mi

  • 7. Data: 2010-02-01 18:18:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Co to się porobiło... Normalni przedsiębiorcy robią wszystko, żeby tylko
    > "szerzyć wiedzę" o swojej firmie - a tutaj taki przychodzi i chce się
    > sądzić, bo chce mieć firmę tajną ;)

    Twoje przekonanie, że firmę należy promować zawsze, wszędzie i
    jakikolwiek, choćby przypadkowy sposób jest całkowicie błędne.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-02-01 19:08:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia 1 Feb 2010 19:18:15 +0100, to napisał(a):

    > Twoje przekonanie, że firmę należy promować zawsze, wszędzie i
    > jakikolwiek, choćby przypadkowy sposób jest całkowicie błędne.

    Zgadza się.
    Są firmy które pracują tylko dla jednego czy dwóch klientów i w zupełności
    im to wystarcza.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php

  • 9. Data: 2010-02-02 07:06:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    to pisze:

    > Twoje przekonanie, że firmę należy promować zawsze, wszędzie i
    > jakikolwiek, choćby przypadkowy sposób jest całkowicie błędne.

    To nie jest moje "przekonanie", drogi wróżbito - to była tylko taka moja
    luźna i raczej żartobliwa uwaga, że ludziom nigdy się nie dogodzi.

  • 10. Data: 2010-02-04 04:37:33
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Co to się porobiło... Normalni przedsiębiorcy robią wszystko, żeby tylko
    > "szerzyć wiedzę" o swojej firmie - a tutaj taki przychodzi i chce się
    > sądzić, bo chce mieć firmę tajną ;)

    :)
    Nawet nie to, że firma tajna.
    Męczy mnie ich nachalność a dawne doświadczenia z Eniro nie są pozytywne.
    Ostatnio kolejny raz odp. im, że nie chcę nic z ich strony ale nie,
    uparli się i zamieszczają dane (te bezpłatne) ;)
    Może ładują co mogą aby się szczycić ile to firm się nie ogłasza.

    Tak więc nie chcę ich reklamy z braku potrzeby i z "nie lubienia" tej fimry.
    Skoro jednak mogą to nic nie poradzę, niech trzymają.