  • 1. Data: 2010-02-13 12:52:29
    Temat: Re: I znów zakup wiązany
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No mam możliwość NIE, ale wtedy nie kupię towaru. Wtedy pojawia się, jak
    > pisałem:
    >
    > Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest niezbędna dla realizacji
    > przesyłki.

    Ale tylko do przesyłki. Jak spróbuję wykorzystywać marketingowo - GIODO
    i już.

  • 2. Data: 2010-02-13 13:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale tylko do przesyłki. Jak spróbuję wykorzystywać marketingowo - GIODO
    > i już.

    no ale przeciez napisał, ze jak zgodzisz sie na przetwarzanie "do
    przesyłki" to zgodzisz sie rownoczesnie na przetwarzanie marketingowe.
    skoro jest tylko jedna opcjia, to nie mozna ich z punktu widzenia
    kupujacego rozdzielic.
    Do watkotwórcy - napisz do nich, przekaz info ze w razie czego piszesz do
    GiODO i zobacz, jak zareaguja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 3. Data: 2010-02-13 14:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik pisze:

    > no ale przeciez napisał, ze jak zgodzisz sie na przetwarzanie "do
    > przesyłki" to zgodzisz sie rownoczesnie na przetwarzanie marketingowe.

    Ale ta "zgoda" jest niezgodna z prawem (klauzula niedozwolona) czyli
    nieważna.

  • 4. Data: 2010-02-13 14:24:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-13 15:21, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale ta "zgoda" jest niezgodna z prawem (klauzula niedozwolona) czyli
    > nieważna.

    Nie przypuszczam, żeby PAŚ kupował "Małą Księgowość" na potrzeby
    niezwiązane z prowadzeniem DG, więc o klazuzuli niedozwolonej nie ma co
    pisać :-(

  • 5. Data: 2010-02-13 16:25:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 15:21:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale ta "zgoda" jest niezgodna z prawem (klauzula niedozwolona) czyli
    > nieważna.

    Ale jaka klauzula? Dokładnie? ;-)

    Akurat usługodawca ma prawo przetwarzać dane, o ile jest to merytorycznie
    poprawne i *adekwatne* celu przetwarzania.
    Zasadniczo nie ma zakazu łączenia takiej klauzuli z faktem korzystania z
    jakichś usług. Ale jeśli ktoś stoi na przeciwstawnym stanowisku to
    faktycznie, nie zostaje nic innego jak wystąpić do GIODO i ten oceni, czy
    jest to adekwatne.

    Na marginesie dwie uwagi:
    - ta zgoda może być *natychmiast* po realizacji przesyłki
    - to nie jest tożsame ze zgodą z art. 10 UoŚUDE (taki marketing nie
    zastępuje "wyrażam zgodę na otrzymywanie...")

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2010-02-13 18:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale ta "zgoda" jest niezgodna z prawem (klauzula niedozwolona) czyli
    > nieważna.

    Rozumiem, iz sugerujesz pociagniecie do odpowiedzialnosci za późniejszy
    spam? Jakas kasa z tego bedzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,