  • 1. Data: 2010-02-13 12:56:12
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 23:54:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ...Zadaniowy sprzedawca w sklepie???

    Czy ja cos pisalem o sprzedawcy?

    > To jest służba - ma przyjść i tyle. O konsekwencje odmowy wykonania
    > ROZKAZU popytaj się kogoś, kto jest na SŁUŻBIE, a nie tylko sobie pracuje.

    Ciebie pytam.

    > Debilizm twoich pomysłów jest osłabiający...

    No pewnie, to twoje rozumienie zadaniowego czasu pracy jest genialne -
    stawka za jeden krok na patrolu, hehehe. Dobrze sie czujesz?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 2. Data: 2010-02-13 13:52:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Czy ja cos pisalem o sprzedawcy?

    To o kim? Właścicielu? Jego sklep - jego problem.

    > Ciebie pytam.

    Zapoznaj się z ustawą.

    > No pewnie, to twoje rozumienie zadaniowego czasu pracy jest genialne -
    > stawka za jeden krok na patrolu, hehehe. Dobrze sie czujesz?

    A jak sobie wyobrażasz wykonanie "zadania" pod tytułem "patrolowanie"?

    Jak nie chcesz rozliczać godzinami...

    A przesłuchiwanie? Od liczby słów, niezależnie od ich znaczenia? A jak
    waga słów ma się liczyć - to jak ją zmierzysz?