    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: regulamin i prawo
    Date: Thu, 6 Feb 2014 22:29:10 +0100

    Użytkownik "Jurek" <J...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52f3f821$0$2137$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sytuacja dotyczy Poczty. Celowo nie pisałem o kogo chodzi bo podobne
    > sytuacje zdarzają się dość często w różnych firmach, zarówno państwowych
    > jak i prywatnych, więc chciałem uzyskać poradę ogólną dotyczącą problemu
    > a nie akurat poczty a dzisiaj na poczcie była kumulacja, dlatego bardzo
    > się zdenerwowałem.

    Po pierwsze złóż reklamacje do Dyrektora właściwego oddziału Poczty. Nie
    wykluczone, że gdzieś głębiej w regulaminie jest wzmianka, że nie wolno
    przykładowo czerownych nalepek z żóltym napisem nalepiać i w tym tkwi
    problem. Nie twierdzę, że tak jest, ale nie chce mi się szukać.
    Niekompetencja pracowników na każdym szczeblu nie jest jakimś wyjątkiem.
    Dyrektor poczty będzie już musiał wskazać odpowiedni punkt. Jeśli uzna
    Twoją rację, to zawsze bedziesz mógł w razie poblemu pismo pokazać. To
    działa.

    Po drugie, to nikt Cie nie zmusza do korzystania z usług Poczty Polskiej.
    Teraz konkurencji od groma. Co do zasady korzystanie z usług danego
    podmiotu wiąże się z akceptację jego warunków.