  • 1. Data: 2009-07-29 17:45:56
    Temat: recykling AGD w sklepach internetowych
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Czy sklepy internetowe przy sprzedazy AGD sa zobowiązane do odbioru zuzytego
    sprzetu Zgodnie z art. 42 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005r. "O zużytym
    sprzęcie elektrycznym i elektronicznym"
    "Sprzedawca detaliczny i sprzedawca hurtowy są obowiązani przy sprzedaży
    sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych do nieodpłatnego przyjęcia
    zużytego sprzętu w ilości nie większej iż sprzedawany nowy sprzęt, jeżeli
    zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju"

    Jakie doswiadczenia osobiste mile widziane.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 2. Data: 2009-07-29 18:41:04
    Temat: Re: recykling AGD w sklepach internetowych
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jakie doswiadczenia osobiste mile widziane.

    No. Zapłać 10 zł za przesyłkę i im odeślij stary sprzęt. Co to za sprzęt?
    Lodówka, pralka czy zmywarka podlega naturalnemu recyklingowi w 15-30 min.
    Sprzętowi RTV zajmuje to około 10 godz.

    Inż.prawa

  • 3. Data: 2009-07-29 19:19:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 19:45:56 +0200, Le5zek napisał(a):

    > Jakie doswiadczenia osobiste mile widziane.

    Z doświadczenia, sporo sklepow ma w regulaminie ze nie odbieraja zużytego
    sprzetu i jesli chcesz poddac go recyklingowi to owszem, przyjma go, jak
    odeślesz im na swój koszt. W rzeczywistosci to juz bedzie przesyłka
    paletowa (w przypadku pralki czy lodówki), koszt 120-150 zl w zaleznosci od
    firmy kurierskiej. Nie wiem na ile to jest zgodne z prawem. W EURO doplaca
    sie 50 zl i odbieraja stary sprzet podczas dostawy.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-07-30 08:29:44
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Le5zek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie doswiadczenia osobiste mile widziane.

    Kupilam pralke w MM. Kazalam sobie ją przywiezc i wtaszczyc na gore.
    Przywiezli, zainstalowali i zabrali stara bez zadnych problemow

    LH

  • 5. Data: 2009-07-30 11:36:19
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Lady_Heather napisał:
> [...]
    >
    > Kupilam pralke w MM. Kazalam sobie ją przywiezc i wtaszczyc na gore.
    > Przywiezli, zainstalowali i zabrali stara bez zadnych problemow

    a można w MM kupować przez internet ?

  • 6. Data: 2009-07-30 13:59:55
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > a można w MM kupować przez internet ?

    zalezy jakie MM masz na mysli. hint - ja akurat w kwestii zakupow
    internetowych MM wiaze z MegaMedia - ale fakt moj blad bo pralka kupiona w
    mixelectronics, w Mega zmywarka:)

    LH