    From: "Marcin M." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rachunek NOM - watek tak czesto poruszany...
    Date: Fri, 7 Nov 2003 14:40:54 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@rg86.internetdsl.tpnet.pl

    "łukasik... :-P" napisał :
    > ... miedzy innymi takze przeze mnie. czesc osob, wsrod tych, ktore
    poruszaly
    > ten temat dostawaly mowiac delikatnie zjebki od goszczacych na grupie
    > prawnikow (tak mniemam). ze oswiadczenie woli, ze to, ze tamto...
    > wyksztalcenia prawniczego nie mam... malo tego nawet nie mam wyksztalcenia
    > wyzszego ale czytac potrafie. dlatego przytocze pewien cytat.:
    ...( CIACH)...
    > To sa tylko dwa fragmenty - wiecej nie szukalem.
    > Pozostawie to bez komentarza.... :-))))
    > Pozdrawiam
    >
    > P.S. mam nadzieje ze dobrze podkreslilem i sie nic nie skopsa :P

    No brawo, caly czas nie bylem pewny czy osoby wypowiadajace sie mialy racje,
    dlatego ja nie odzywalem sie oby "zjebek" nie dostac
    widze ze nie tylko profesorowie dzilaja jak TEMPErowki :-)
    Przejzalem jeszcze raz archiwum i stwierdzam ze osoby ktore wypowiadaly sie
    w sposob nazwijmy sie nonszalancji, bardzo czesto maj podbny styl swoich
    wypowiedzi :-)

    ale co tam......wolny kraj ....wolnosc slowa/...../

    Gratuluje poszukiwan i KONKRETNEJ! popartj przepisami prawa wypowiedzi :-))

    Marcin