  • 1. Data: 2009-10-22 11:11:19
    Temat: pytanko odnośnie nałożenia kary za złe parkowanie
    Od: Krzysiek <d...@p...fm>

    Koleżanka ;) za szybą znalazła taki oto papierek
    http://img199.imageshack.us/i/skan8748000.pdf/
    Zdjęć nie widziałem, fakt że samochód był zaparkowany na terenie DAEWOO
    - i był znak jak wół o zakazie parkowania (B-36: zakaz zatrzymywania
    się) i info o drodze przeciwpożarowej. Drogi samochód nie blokował, stał
    przy chodniku.
    jak sądzicie płacić to czy nie?
    proszę o opinię, pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-10-22 11:17:57
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Koleżanka ;) za szybą znalazła taki oto papierek
    > http://img199.imageshack.us/i/skan8748000.pdf/

    Ja bym zlał. Od kiedy to jakiś śmieszny syndyk może wystawiać mandaty?

    > ... samochód był zaparkowany na terenie DAEWOO - i był znak jak wół o
    > zakazie parkowania (B-36: zakaz zatrzymywania się) i info o drodze
    > przeciwpożarowej. Drogi samochód nie blokował, stał przy chodniku.

    Jeśli tak było to mogli wezwać wtedy SM lub Policję, a nie teraz straszyć...
    Myślę że nic nie będzie się działo...
    PS.
    A to jakiś wzór pisma czy oryginał? Bo tam nie ma żadnych danych, nawet
    zamazanych...

  • 3. Data: 2009-10-22 11:24:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 13:17:57 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Ja bym zlał. Od kiedy to jakiś śmieszny syndyk może wystawiać mandaty?

    Przecież to nie mandat.
    Takie dokumenty każdy może wystawiać -- nawet ja.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-10-22 11:39:06
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Przecież to nie mandat.
    > Takie dokumenty każdy może wystawiać -- nawet ja.

    Dokładnie :-).

  • 5. Data: 2009-10-22 11:43:50
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > - i był znak jak wół o zakazie parkowania (B-36: zakaz zatrzymywania
    > się) i info o drodze przeciwpożarowej. Drogi samochód nie blokował, stał

    Ta opłata ma charakter cywilnoprawny. Tryb dochodzenia - pozew do sądu.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 6. Data: 2009-10-22 11:48:19
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ta opłata ma charakter cywilnoprawny. Tryb dochodzenia - pozew do sądu.

    Ale na podstawie czego?

  • 7. Data: 2009-10-22 11:51:37
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Robert_J pisze:

    > Ale na podstawie czego?

    paragrafu 6,7,8 regulaminu, czy które to tam były;)

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 8. Data: 2009-10-22 12:04:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 13:48:19 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Ale na podstawie czego?

    W zasadzie żeby kogoś pozwać nie musisz mieć szczególnej podstawy
    ustawowej. Na szczęście prawdę mówiąc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-10-22 12:05:28
    Od: "Greg" <niema_nic@i_juz.lp>

    > paragrafu 6,7,8 regulaminu, czy które to tam były;)

    zakładając ze wjazd na teren = akceptacja regulaminu ;)

  • 10. Data: 2009-10-22 12:13:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 14:05:28 +0200, Greg napisał(a):

    > zakładając ze wjazd na teren = akceptacja regulaminu

    No ten temat był już wałkowany wielokrotnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd