  • 11. Data: 2009-10-22 12:16:31
    Temat: Re: pytanko odnośnie nałożenia kary za złe parkowanie
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Greg pisze:

    > zakładając ze wjazd na teren = akceptacja regulaminu ;)

    A tak można chyba uznać na podstawie art. 384 par. 2 KC.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 12. Data: 2009-10-24 10:45:40
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Krzysiek wrote:
    > Koleżanka ;) za szybą znalazła taki oto papierek
    > http://img199.imageshack.us/i/skan8748000.pdf/
    > Zdjęć nie widziałem, fakt że samochód był zaparkowany na terenie DAEWOO
    > - i był znak jak wół o zakazie parkowania (B-36: zakaz zatrzymywania
    > się) i info o drodze przeciwpożarowej. Drogi samochód nie blokował, stał
    > przy chodniku.
    > jak sądzicie płacić to czy nie?
    > proszę o opinię, pozdrawiam,

    http://www.rp.pl/artykul/4,382156_Prywatny_mandat_za
    _zle_parkowanie.html

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 13. Data: 2009-10-24 17:05:52
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > http://www.rp.pl/artykul/4,382156_Prywatny_mandat_za
    _zle_parkowanie.html

    "Przeciwko reszcie przygotowywane są pozwy sądowe. Podstawą prawną będą
    przepisy kodeksu cywilnego o bezpodstawnym wzbogaceniu się."

    Durniejszej podstawy chyba nie mogli wymyślić w tym przypadku...

    - Nikogo nie zmuszam, aby stawał na moim gruncie. Jeśli to robi, to
    godzi się przystąpić do umowy i ponosić opłatę 50 zł. Jeśli jej nie
    wnosi, to się wzbogaca, bo nieodpłatnie korzysta z mojego mienia. To
    zachowanie kierowców nie różni się niczym od jazdy na gapę - mówi syndyk.

    To jak ktoś jedzie na gapę, też się bezpodstawnie wzbogaca? To pytanie
    nie do Ciebie, tylko retoryczne :)

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 14. Data: 2009-10-24 17:48:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kuba napisal:
    > To jak ktoś jedzie na gapę, też się bezpodstawnie wzbogaca?

    No :) Bo ma ciagle kase, ktorej juz miec nie powinien.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-10-24 23:15:51
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Jacek_P pisze:

    > No :) Bo ma ciagle kase, ktorej juz miec nie powinien.

    I wymagalną opłatę dodatkową w kwocie np. 90 zł ;) Nie jest to
    bezpodstawne wzbogacenie.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 16. Data: 2009-10-26 07:25:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Oct 2009, kuba wrote:

    > Durniejszej podstawy chyba nie mogli wymyślić w tym przypadku...
    [...]
    > To jak ktoś jedzie na gapę, też się bezpodstawnie wzbogaca? To pytanie nie do
    > Ciebie, tylko retoryczne :)

    Dedukuję, że wnioskujesz iż właśnie spowodowali "zniknięcie" wykroczenia
    pt. "szalbierstwo"?
    :D

    pzdr, Gotfryd