  • 1. Data: 2009-10-22 08:16:17
    Temat: wózki zbieraczy złomu - a przepisy drogowe
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Wczoraj na długim wiadukcie koleś - ( zbieracz złomu) ciągnął swój wózek. na
    połowie pasa.
    Jako ze z przeciwka był duzy ruch tym samym zablokował całkiem droge.
    Jak to jest z tymi wózkami, podlegają one pod jakieś przepisu o ruchu drogowym ?
    czy tak kazdy se moze pchać je po drodze...

  • 2. Data: 2009-10-22 08:23:24
    Temat: Re: wózki zbieraczy złomu - a przepisy drogowe
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 22 Paź, 10:16, "BETON" <b...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Jak to jest z tymi wózkami, podlegają one pod jakieś przepisu o ruchu drogowym ?
    > czy tak kazdy se moze  pchać je po drodze...

    Oczywiście, że nie może. Jako pieszy, winien poruszać się po chodniku.

  • 3. Data: 2009-10-22 08:27:15
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > drogowym ?
    > czy tak kazdy se moze pchać je po drodze...
    Pieszy nie może chadzać sobie tak po drodze....
    Tylko co może SM? mandat kredytowy? do sądu grodzkiego podać?
    tylko pod jaki adres im zawiadomienie wysłać a i z czego komornik
    miałby ściągnąć dług............ Pozostaje więzienie - ale na zimę to też
    dobre
    schronienie ....

    Pozostaje przyzwyczaić się że trafiają się odmieńcy

  • 4. Data: 2009-10-22 09:35:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    >Pozostaje więzienie - ale na zimę to też dobre
    > schronienie ....

    Skad to "ale"? To bardzo dobry pomysl - za jednym zamachem mamy zalatwione
    dwie sprawy - zul bedzie mial cieply dach nad glowa, a spoleczenstwo o
    jednego zawalidroge mniej - przynajmniej na jakis czas.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-22 09:56:44
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Oczywiście, że nie może. Jako pieszy, winien poruszać się po chodniku.

    Wcale nie jest to takie oczywiste. Przeczytaj definicję pieszego:
    "pieszy - osoba znajdująca się poza pojazdem na drodze i niewykonująca na
    niej robót lub czynności przewidzianych odrębnymi przepisami; za pieszego
    uważa się również osobę prowadzącą, ciągnącą lub pchającą rower, motorower,
    motocykl, wózek dziecięcy, podręczny lub inwalidzki, osobę poruszającą się w
    wózku inwalidzkim, a także osobę w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod
    opieką osoby dorosłej"
    Poza tym zależy o jakim wózku mowa. Bo jeśli o takim na dwóch osiach to OIDP
    powinien on właśnie poruszać się po jezdni, możliwie blisko prawej krawędzi.
    Podobnie zresztą jak rowerzysta (pomijając kilka wyjątków). Potwierdza to
    także definicja znaku B-12:
    "B-12 - zakaz wjazdu wózków ręcznych: Oznacza zakaz ruchu na jezdni i
    poboczu wózków ręcznych przeznaczonych do używania na jezdni, prowadzonych,
    ciągniętych lub pchanych."
    Wcale więc nie jest powiedziane że złomiarz ma zaiwaniać chodnikiem :-)).
    Zależy jaki wózeczek ma. Jeśli taki a'la walizka na dwóch kółkach to wtedy
    tak, ale jeśli taki spory z dyszelkiem to niestety, ale po jezdni...
    Na marginesie czasem też mnie to irytuje, ale w końcu to nie ich wina...

  • 6. Data: 2009-10-22 10:08:34
    Temat: Re: w?????????????????????????????????????????
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    SDD wrote:
> [...]
    > dwie sprawy - zul bedzie mial cieply dach nad glowa, a spoleczenstwo o
    > jednego zawalidroge mniej - przynajmniej na jakis czas.

    Mozna by tez pojsc za ciosem i powsadzac do wiezien wlascicieli maluchow
    - skoro ktos jezdzi "kaszlakiem", to pewnie nie ma kasy, wiec z
    pewnoscia zul, i ucieszy sie z cieplego dachu nad glowa.
    A fiacik - wiadomo - zawalidroga (i spotyka sie czesciej na drogach, niz
    zbieraczy zlomu).

    Za jednym zamachem zalatwione dwie kolejne sprawy, prawda?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-10-22 14:02:01
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    Zygmunt pisze:
> [...]
    > dobre
    > schronienie ....
    >
    > Pozostaje przyzwyczaić się że trafiają się odmieńcy

    Jedni odmiency z wyboru (rzadko) a inni z konieczności. Nie wszyscy
    sobie radzą. Dla mnie to osoby wymagające pomocy naszego panstwa. Pomoc
    indywidualnych osób nie wystarczy.

    Życie różnie układa drogi ktorymi chodzimy.

  • 8. Data: 2009-10-22 14:11:13
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > dwie sprawy - zul bedzie mial cieply dach nad glowa, a spoleczenstwo o
    > jednego zawalidroge mniej - przynajmniej na jakis czas.

    Życie pokazuje, że każdy może zosta takim "zulem".

  • 9. Data: 2009-10-23 08:30:44
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    SDD pisze:
    > Skad to "ale"? To bardzo dobry pomysl - za jednym zamachem mamy zalatwione
    > dwie sprawy - zul bedzie mial cieply dach nad glowa, a spoleczenstwo o
    > jednego zawalidroge mniej - przynajmniej na jakis czas.

    A społeczeństwo o jednego darmozjada więcej do utrzymania. Chyba, że
    kasa na utrzymanie więzień nie idzie z budżetu państwa;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |

  • 10. Data: 2009-10-23 08:32:27
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    > zbieraczy zlomu).
    >
    > Za jednym zamachem zalatwione dwie kolejne sprawy, prawda?

    Tylko dlaczego ja, jako podatnik muszę takiego darmozjada utrzymywać?