eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopytanie w sprawie Trybunału Konstyt. i wolnego dnia za 3-maja? › Re: pytanie w sprawie Trybunału Konstyt. i wolnego dnia za 3-maja?
  • Data: 2003-04-25 06:22:12
    Temat: Re: pytanie w sprawie Trybunału Konstyt. i wolnego dnia za 3-maja?
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno nie bylo intencja SN
    > to, zeby kazdy mial dzien wolny, jesli inny wolny wypada w inny wolny
    > brzmi jak nonsens? no wlasnie... )

    W takim razie powiedz, co wg. Ciebie bylo intencja SN w przypadku tego
    orzeczenia...
    imho wlasnie to "...zeby kazdy mial dzien wolny, jesli inny wolny wypada w inny
    wolny..."

    jak sie jednak okazuje:
    1. nie kazdy moze go dostac (pracownicy sc, nauczyciele - tylko nie wiem
    dlaczego np. w przypadku pracownikow sc)
    2. wcale to takie jasne nie jest

    a dlatego, ze nie 1 i 2 to "...brzmi jak nonsens? no wlasnie... )"

    no wlasnie ;) nonsens i to jaki.

    pozdrawiam
    d.