  • 1. Data: 2005-07-18 12:15:04
    Temat: pytanie odnosnie kodeksu karnego
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow!
    Mam male pytanie odnosnie postepowania karnego! Otoz w tamtym roku podczas
    wakacji zostalem napadniety i skradziono mi telefon o rownowartosci 900 zl.
    Chodzilem po sadach, sadzilem sie o wygralem sprawe (nie bylo to zbyt
    trudne). Dzisiaj dostalem zawiadomienie z sadu o (chyba, nie znam sie na
    tym) upelnomocnieniu wyroku. Koles dostal 2 lata (chodzi tu o art. 280 § 1
    kk w zw. z art. 64 § 1 kk). No dobrze, ale na podstawie tegoz wyroku nalezy
    mi sie zadoscuczynienie w postaci zwrotu kosztow telefonu. Jak ja mam sie o
    to starac? Mam nic nie robic czy co czy jak? Bardzo dziekuje za pomoc w tej
    sprawie i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-18 19:52:49
    Temat: Re: pytanie odnosnie kodeksu karnego
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to starac? Mam nic nie robic czy co czy jak? Bardzo dziekuje za pomoc w tej

    Wystap do tego sadu z wnioskiem o nadanie tzw. klauzuli wykonalności (koszt: 6 zł)
    Jak bedziesz ja mial to skieruj sie do komornika.

  • 3. Data: 2005-07-18 21:00:29
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

> [...]

    6 zł)
    Jak bedziesz ja mial to skieruj sie do komornika.

    Ale z tego co wiem to taka procedura tez moze sie ciagnac w nieskonczonosc!
    To jest jedyne wyjscie? Osobista rozmowa ze sprawca i jego rodzina raczej
    odpada, nie chcialbym miec z delikwentem za wiele doczynienia)

  • 4. Data: 2005-07-19 07:00:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    NoMAD napisał(a):

    > Wystap do tego sadu z wnioskiem o nadanie tzw. klauzuli wykonalności (koszt: 6 zł)
    > Jak bedziesz ja mial to skieruj sie do komornika.

    A w którym miejscu on napisał że sąd zasądził coś na jego rzecz? On
    chyba pisze o wyroku skazującym karnym.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 5. Data: 2005-07-19 10:20:15
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > @ Johnson
    >
    > --- za treść postu nie odpowiadam
    > "Większość naszych błędów jest bardziej wybaczalna niż środki,

    W wyroku jeden z punktow mowi:
    "na podstawie art. 46 paragraf 1 kk zobowiązuje oskarżonego do naprawienia
    szkody poprzez zapłatę na rzecz Marcina ********* (MOJĄ) kwotę 900 złotych

  • 6. Data: 2005-07-19 14:41:06
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Ale z tego co wiem to taka procedura tez moze sie ciagnac w nieskonczonosc!

    Teoretycznie sad powinien nadac taka klauzule w ciagu max 3 dni. Teoretycznie.

    > To jest jedyne wyjscie? Osobista rozmowa ze sprawca i jego rodzina raczej
    > odpada, nie chcialbym miec z delikwentem za wiele doczynienia)

    Jesli chcesz to zrobic przez komornika to jest to jedyne wyjscie.
    Oczywiscie zawsze zostaja ci firmy windykacyjne :-)...

    Pozdrawiam i powodzenia

  • 7. Data: 2005-07-19 14:42:38
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > NoMAD napisał(a):

    > A w którym miejscu on napisał że sąd zasądził coś na jego rzecz?

    W 7 i 8 linijce.

    > On chyba pisze o wyroku skazującym karnym.

    Nie chyba tylko na pewno.

  • 8. Data: 2005-07-19 14:50:31
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Oczywiscie nie musze chyba pytac czy ten wyrok jest prawomocny? :-)

  • 9. Data: 2005-07-19 21:48:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    NoMAD napisał(a):

    > W 7 i 8 linijce.

    Jak bym się miał upierać to powiedziałbym że nijak za utratę telefonu
    nie można zasądzić zadośuczenienia. Więc nie traktowałem tego dość
    poważnie. Ale autor już to wyjąsnił więc nie mam dalszych uwag.