    From: "Marcin" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie odnosnie kodeksu karnego
    Date: Mon, 18 Jul 2005 14:15:04 +0200

    Witam szanownych grupowiczow!
    Mam male pytanie odnosnie postepowania karnego! Otoz w tamtym roku podczas
    wakacji zostalem napadniety i skradziono mi telefon o rownowartosci 900 zl.
    Chodzilem po sadach, sadzilem sie o wygralem sprawe (nie bylo to zbyt
    trudne). Dzisiaj dostalem zawiadomienie z sadu o (chyba, nie znam sie na
    tym) upelnomocnieniu wyroku. Koles dostal 2 lata (chodzi tu o art. 280 § 1
    kk w zw. z art. 64 § 1 kk). No dobrze, ale na podstawie tegoz wyroku nalezy
    mi sie zadoscuczynienie w postaci zwrotu kosztow telefonu. Jak ja mam sie o
    to starac? Mam nic nie robic czy co czy jak? Bardzo dziekuje za pomoc w tej
    sprawie i pozdrawiam