  • Data: 2004-08-20 13:53:21
    Temat: Re: pytanie o serwisy erotyczne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Magda napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież to jest paranoja. Jak można sądzić,
    > że dziecko w wieku 15-16 lat jest świadome tego co robi?

    Twórcy kodeksu karnego pozwalający takie dzieci karać jak dorosłych?

    Kazdy miecz ma dwa końce. Skoro 16-letnie "dziecko" nie wie co robi to
    każdy czyn można mu wybaczyć, nawet morderstwo?
    Bo przeciez nie wie co dobre, co złe, nie ma w nim zepsucia ani
    okrucieństwa, ot zdarzyło się, źli ludzie wykorzystali.

    Poza tym większość tych pseudo - nastolatek na ponad 18 lat.
    O dziecinnie wygladająca dwudziestolatkę nie jest trudno a powaznie (są
    tacy, nawet ich spor, to jest normalny biznes) producenci porno bardzo
    na to zwracaja uwagę.

    Sama myslałam że córka sąsadki chodzi najwyżej do liceum a ona własnie
    studia skończyła i za maż wychodzi.

    > Nie musisz być sarkastyczna.

    Ale lubię i kto mi zabroni? ;-)
    Absolutnie sie do tego nie zmuszam, samo mi wychodzi. ;-)

    > Masz przyjemność w oglądaniu nastolatek uprawiających seks?
    >
    > Te strony istnieją jako legalne,
    > bo nikt nie sprawdza ile te dziewczyny mają lat. :(

    Każdy obywatel może złozyc doniesinie o popelnieniu przestepstwa.
    Zamiast biadolić zrob co uważasz za słuszne.

    > Jestem całkiem normalną, zdrową psychicznie

    Taa.... te teksty o rozwłóczaniu, fakaliach itp itd...

    > ale nigdy w życiu nie zgodzę się z tym, że to co oferują
    > polskie i nie tylko, strony internetowe jest legalne.

    Policja, prokuratura, a przede wszystkim administrator serwera.
    Do roboty!
    Jak sie chce miec czyste podwórko to trzeba samemu sie schylic a nie
    pomstować że sąsiedzi nie widza że bałagan dookoła.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl