    From: Janusz Sobczak <j...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o allegro
    Date: Wed, 20 Jun 2007 21:33:39 +0200

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > To zależy. Jak na razie nie otrzymał pisemnego oświadczenia o którym
    > mowa w art. 88 § 1 kc a zatem nie doszło do uchylenia się od skutków
    > oświadczenia woli

    > Przy wystawianiu system allegro, na stronie z potwierdzeniem
    > wystawienia, podaje cenę słownie. Nadto przychodzi mail z potwierdzeniem
    > wystawienia aukcji na której także cena jest podana. Naprawdę ciężko
    > jest popełnić tego rodzaju pomyłkę. Wreszcie system odmawia wpisania
    > kwoty: "10,000.00"; w ogóle system traktuje jako błąd podanie więcej niż
> [...]
    Sprzedawca chandlował na alegro częściami samochodowymi o wartości do
    kilkuset złotych po zaistniałym fakcie pozostałe oferty wycofał została
    tylko ta o której piszę.wydaje mi się że była to jednak próba ominięcia
    prowizji.A to odpowiedz jego na mojego maila.
    Witam!
    Przykro mi z powodu mojej i pańskiej pomyłki. Jednakże zasady aukcji
    były jasne, w treści aukcji była podana cena łodzi xxtys, a cena aukcji
    była tylko dla zaintersowania kupujących co jest częstą praktyką na
    Allegro. Prosze sprawdzić Aukcje Kup teraz za 1 zł, gdzie wystawiane sa
    wartosciowe przedmioty a cena rzeczywista jest podana w aukcji. Prosze
    jeszcze raz zapoznac sie z trescią aukcji. i proszę się zastanowić na
    zdrowy rozsądek co by pan chciał dostać za xx zł ? pozdrawiam i myślę że
    już nie otrzymam wiadomości o podobnej treści pomyłki się zdarzają a
    trzeba wszystko czytać dokładnie i nie klikać pochopnie . pozdrawiam

    Janusz