  • Data: 2007-06-22 16:02:36
    Temat: [OT] Re: pytanie o allegro
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem pisze:

    > Przepraszam, ale gdzie ty tam widzisz złodziejstwo w okolicy? Niechby i
    > to było cwaniakowanie, ale do złodziejstwa to dzieli ohohoho albo i
    > jeszcze więcej.

    Dlatego napisałem "na granicy złodziejstwa". Być może granica jest taka
    że "ohohoho" ale dla mnie to nadal granica, krok za którą jest już
    złodziejstwo. Może jestem przewrażliwiony, ale ostatnio pojawia się masa
    postów w stylu "przysłali mi lepsze niż zamówiłem, co mi zrobią jak nie
    oddam ?". Zaczynam wątpić w to, że "dzisiejsza młodzież" zaczyna
    prostować stereotypowy wizerunek Polaka stworzony przez "wczorajszą
    młodzież".

    Załóżmy, że idącemu przed Tobą wypadł portfel z tylnej kieszeni.
    Uczciwy człowiek podniesie i odda nierozsądnemu właścicielowi. "Cwaniak
    na granicy złodziejstwa" schowa go czym prędzej do kieszeni. Złodziej
    nie czekałby aż portfel z kieszeni wypadnie, sam go z niej wyjmie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio