  • 1. Data: 2002-06-19 13:29:44
    Temat: pytanie laika o firmie
    Od: "qla" <q...@p...onet.pl>

    Dzień Dobry. Mam taki problem.
    Czy posiadając firmę, mogę sprzedać coś ze swojego asortymentu albo wykonać
    jakąś usługę i wystawić fakturę sobie jako osobie fizycznej ?

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
    Wojtek.

  • 2. Data: 2002-06-19 16:03:24
    Temat: Re: pytanie laika o firmie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 19 Jun 2002 15:29:44 +0200), "qla"
    <q...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Dzień Dobry. Mam taki problem.
    >Czy posiadając firmę, mogę sprzedać coś ze swojego asortymentu albo wykonać
    >jakąś usługę i wystawić fakturę sobie jako osobie fizycznej ?

    Możesz. Choć podobno na uslugę to fakturę wewnętrzną...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)