  • 1. Data: 2002-06-19 13:55:04
    Temat: Czy mogę dokonać zmian w umowię Cyfry+ /tak tylko pytam :)
    Od: "Grzegorz L." <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Z tego co rozumiem, to zawarłem umowę cywilno-prawną? z Cyfrą Plus na
    świadzenie mi usług soatarczania sygnału TV na warunkach, które
    zaakceptowałem.
    Teraz można w dowolnym momencie zmieniać zapisy umowuy, za pomocą Aneksów.
    Cyfra + wysyła mi aneks, że podwyższa cenę na 60 zł miesięcznie - jeżeli w
    ciągu 7 dni się nie odwołam, to akceptuję. Czy ja moge im wysłać Aneks z
    zapisem, że abnonament kosztuje 40 zł miesiecznie? Jeżeli sie odwołają, to
    umowa chyba powinna ulec rozwiązaniu?
    Generalnie, ja chyba też mam prawo wysyłać swoje aneksy, a nie tylko Cyfra+
    swoje?
    Jest tam wiele zapisów, które są jednoznacznie krzywdzące dla jednej ze
    stron umowy (abnonenta) i umowa nie wyznaje zasad równości - mogę chyba
    wysłać aneks z propozycją zmian?
    Co się dzieje, jeżeli jedna ze stron (Cyfra+) ich nie zaakceptuje? Musi
    uzasadnić? Czy to oznacza, że mimo to, umowa trwa dalej? Czy nie akceptując
    Aneksu, można powiedzieć, że dochodzi dorozwiązania umowy>?

    Grzegorz