  • 1. Data: 2002-06-19 12:41:49
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "gregory" <...@...A>

    Mam pytanie co w takim przypadku gdy:
    Nie znam prawa o zameldowaniu więc pomyślałem, że jeżeli zamelduje się
    gdzieś tymczasowo to na stałe również muszę być zameldowany.
    Więc teraz mam od października 2001 roku zameldowanie w jednym miejscu na
    czas określony i w drugim miejscu na stały.
    Jest załączona jeszcze taka uwaga której nie doczytałem wczesniej , że mam
    14 dni na zmiane dokumentu tożsamości w związku z przemeldowaniem i podana
    jest ustawa.
    Jak to mam teraz rozwiązać. Czy wymeldowac się ponownie z pobytu czasowego,
    a co z dowodem jeśli jeszcze nie wyrobiłem nowego a minęło już 7 miesięcy ??

    pozdrawiam i z góry dziękuje
    grzegorz k.

  • 2. Data: 2002-06-21 13:48:08
    Temat: Re: Dowód osobisty
    Od: "Fragles" <m...@p...fm>

    Użytkownik "gregory" <...@...A> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie co w takim przypadku gdy:
    > Nie znam prawa o zameldowaniu więc pomyślałem, że jeżeli zamelduje się
    > gdzieś tymczasowo to na stałe również muszę być zameldowany.
    Kiedys podstawa byl meldunek staly. Teraz juz mozna zameldowac sie "na
    czasowke" i stale bez podawania poprzedniego meldunku stalego.

    > Więc teraz mam od października 2001 roku zameldowanie w jednym miejscu na
    > czas określony i w drugim miejscu na stały.
    No i co w zwiazku z tym?? Normalne.

> [...]
    czasowego,
    > a co z dowodem jeśli jeszcze nie wyrobiłem nowego a minęło już 7 miesięcy

    Tak na prawde nic Ci nie grozi. Dowod musisz wymienic jezeli zmieniasz
    _stale_ miejsce zameldowania. Przy zmianie pani w ewidencji wyda Ci
    poswiadczenie zameldowani. Kiedys bylo wazne 2 miesiace i byla adnotacja o
    tym w naglowku. Na dzien dzisiejszy wazne jest bezterminowo. Chodze z takim
    zaswiadczeniem juz od ponad roku i nikt
    mi nie robil problemow.

    pozdrawiam
    Fragles