  • Data: 2005-11-27 21:20:43
    Temat: Re: przystanek autobusowy na zakazie zatrzymywania
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Nov 2005 21:17:59 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > Nie tylko, może to być np. znak parking dotyczący zatoczki.

    Chodzilo o ten konkretny przypadek :)

    > Pytasz jak przybysz z innej planety :-(
    > Przystanek jest przeznaczony dla autobusu, więc trudno oczekiwać, ze
    > ten przepis ma zastosowanie do jego kierowcy. Inni powinni się do
    > niego (przepisu) stosować, a ponieważ nie ma sprzeczności, to i nie ma
    > 'ważniejszy'.

    Trudno jak trudno ... krzaczaste jest nasze prawo :)

    > Nikt nie kwestionował 'grzecznie', a 'mają czekać'!

    Do tego mozna bylo dojsc droga eliminacji : jest jeden pas, linia ciagla,
    zakaz wyprzedzania i stojacy pojazd z przodu. Jedyne artykuly jakie mozna
    tu zastosowac dotyczna wlasnie znaku zakazu wyprzedzania i lini ciaglej.

    > Jednak i zatrzymanie i postój to 'unieruchomienie' pojazdu, czemu
    > zaprzeczyłeś.

    [pomine fakt, ze dla wlasnej wygody 'ktos' tu wycial kompromitujacy go
    fragment wypowiedzi]

    Kiedys slyszalem taki glupi dowcip (dotyczyl dowodu na to, ze kobieta nie
    jest czlowiekiem) : "Czy mezczyzna jest czlowiekiem? Oczywiscie. Czy
    kobieta jest mezczyna? Nie. Wniosek : kobieta nie jest czlowiekiem."
    Wlasnie zrobiles cos identycznego. Teraz ja musze Ciebie odeslac do
    definicji z PoRD.

    [ponizej moja wersja przebiegu rozmowy, z ktorej _jasno_ wynika o co
    chodzi]

    > Jednak i zatrzymanie i postój to 'unieruchomienie' pojazdu, czemu
    > zaprzeczyłeś.

    Ostatnia wypowiedz z gatunku 'co ma piernik do wiatraka' :) Ale nie ma sie
    co sprzeczac o drobnostki. Zaczyna sie OT.

    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik