    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Date: Mon, 18 Mar 2013 09:58:08 +0100
    <ki4hld$4ti$3@node1.news.atman.pl> <ki4io9$5p0$2@node1.news.atman.pl>
    <ki4jd4$6tq$1@node1.news.atman.pl> <ki4t1h$gqo$1@node1.news.atman.pl>
    <ki51e9$ls9$1@node2.news.atman.pl> <ki52d8$mqf$1@node2.news.atman.pl>
    <ki52q6$ltt$8@node1.news.atman.pl> <ki59e8$u79$1@node1.news.atman.pl>
    <ki5b7e$bs$1@node1.news.atman.pl> <ki6j5e$742$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jak nie? Właśnie korespondowałem. Uważam, że jesteś winny.

    To nie tak dziala :)

    Musialbys miec tutaj moje potwierdzenie.

    Poki co masz moj sprzeciw.

    Czyli masz dowod na to, ze nie umowilismy sie, ze jestem Ci winny milion
    zlotych.

    > Taki "dowód"
    > to żaden dowód, nie uważasz?

    Bardzo mocny dowod (dla mnie) ze nie jestem ci winien nic a nic :)

    > A widzisz. Czyli istotny był fakt jej należności, a nie to, że nie było
    > odpowiedzi na wezwanie do zapłaty.

    To ze nie bylo odpowiedzi doprowadzilo tylko do tego, ze musial sie
    zajac tym sad i komornik.

    > Ale gdyby negocjacje się nie powiodły, to skutek w sądzie byłby taki sam.

    Nie wiem jaki bylby skutek w sadzie, ale na pewno trafilaby sprawa do
    sadu, aby rozstrzygnal :)

    > Owszem, ale z wygody i uprzejmości. Na wyroki sądowe większego wpływu to
    > nie ma.

    Alez ma :) Jak sie strony same dogadaja to nie ma potrzeby wyroku
    sadowego :)

    > Kiedyś jeszcze Yellow Pages (czy coś podobnie się nazywającego)
    > rozsyłało "omyłkowe" faktury.

    Oh, omylkowe faktury to co chwile sie pojawiaja. Ciagle myla sie
    liczniki, systemy, itp.