    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przygoda w supermarkecie
    Date: Sat, 24 Jan 2004 22:00:42 +0100

    On Sat, 24 Jan 2004, Tristan Alder wrote:

    >+ W odpowiedzi na pismo z dnia sob 24. stycznia 2004 14:10 opublikowane na
    >+ pl.soc.prawo podpisane kam:
    >+
    >+ > Tristan Alder wrote:
    >+ >>>...a jeśli jest zapis "do 10 kg" ? ;)
    >+ >> Jakie prawo Ci go umożliwia?
    >+ >
    >+ > swoboda umów... składam ofertę sprzedaży do 10 kg cukru..
    >+
    >+ Nie istnieje coś takiego jak swoboda umów. Czy możemy spisać umowę o
    >+ poniższej treści?
    >+
> [...]

    Nie znam przepisu który by tego zabraniał.
    Tyle, że Kam ma prawo ową umowę wypowiedzieć i tego nie dasz
    rady zabronić ;> - zapomniałeś dopisać "dożywotnio" ;) !
    Możesz wskazać powody dla których umowa miałaby być bezprawna ??
    Bo wywód z K.C. gdzie jest "swoboda umów" jest w googlu z tej
    grupy bo już dwa razy szukałem i dwa razy znalazłem oraz raz
    cytowałem - więc co najmnie trzy razy znajdziesz :)

    pozdrowienia, Gotfryd