  • Data: 2004-01-27 13:14:21
    Temat: Re: przygoda w supermarkecie
    Od: "itproject" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> napisał w wiadomości
    news:butj21$4jk$1@news.onet.pl...

    > brak przepisów, jak wejdą to marketingowcy i tak zrobią "łódkę bols" lub
    > "rejs dwoma łódkami"

    różnica między łódką bols a prostackim zakazem jest taka mniej więcej jak
    między nozykiem snycerskim a toporem katowskim:)

    > takie prawo. takie luki.

    raczej powiedziałbym że to zmowa milczenia

    > ile razy się ludzie nabierają ... wrzucają do koszyka artykuły z półki z
    > napisem promocja ... a towary promocyjne są na półce niżej lub wyżej (brak
    > uregulowań prawnych co do miejsca przywieszenia ceny).

    z zycia wzięte: gazetka tesco - wszystkie rodzaje pizzy - cena 3,60-
    przy kasie połowa smaków kosztuje 7,60
    że nie wspomne już o sławetnych kurczakach po trzecim myciu -
    widziałem takie praktyki na własne oczy.

    pozdrawiam