    From: "Agent 0700" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przyczepa - rejestracja
    Date: Wed, 21 Jan 2009 13:00:07 +0100

    > - jest to laweta, zatem czy mogę to zrobić będąc w zgodzie z prawem?
    > - czy mogę przyspawać czy tylko przykręcić śrubami (czyli zachować
    > "oddzielność" ładunku i konstrukcji lawety?
    > - czy takie modyfikacje należy gdzieś zgłaszać?
    > - w jakiej ustawie/rozporządzeniu szukać info?

    IMHO możesz takie rzeczy robić o ile nie zmienisz wymiarów przyczepy,
    przecież na przyczepie możesz przewozić skrzynię i na skrzyni towar.

    Są przyczepki takie, że burty się odkręcają i nie ma problemu.

    Zrobiłem kilka przyczepek i np. w jednej można zdjąć skrzynię i założyć coś
    jak ceownik na koła motocykla. łtwiej tak wozić moto.

    Pozdrawiam

    Jacek