  • Data: 2006-01-31 10:48:10
    Temat: Re: przewozenie zwierzat w samochodzie osobowym
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kot luzem może spowodować niebezpieczeństwo, tak samo jak każde inne
    > zwierze luźno biegające po kabinie i np drapiące kierowce.

    większe niebezpieczeństwo może spowodować pasażerka (mimo przypięcia
    pasami:O), może zacząć gryźć, drapać, nie wspominając o nagminnym
    rozpraszaniu uwagi kierowcy (piszę z własnych doświadczeń), i co na to
    przepisy drogowe?

    p.s. nigdy w życiu nawet do głowy by mi nie przyszło że mogę zostać
    podrapany czy pogryziony przez własnego psa, czy kota, widać ustawodawca ma
    bujniejszą wyobraźnię ode mnie:O)