  • Data: 2006-02-01 09:40:15
    Temat: Re: przewozenie zwierzat w samochodzie osobowym
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-01-2006 o godz. 19:35 Gargamel napisał(a):
    > pedal
    >
    > wybacz, bardzo ciężko, a jeśli już to kopa dostanie i migiem na miejsce
    rok 2000, przewozilem malego kota kolezanki, jechalem szybko, zakret, a kot pod
    pedalem hamulca. Mam do wyboru - zgniesc gota lub wypasc z zakretu.
    I tu nastapil cud, nikt z naprzeciwka nie jechal, bylo sucho... i sam nie wiem jak z
    tego wyszedlem, wiecej szczescia niz rozumu.
    swoja droga wiem ze powinienem kota zgniesc, ale chyba nawet dzisiaj tego bym nie
    zrobil, instyktoownie...

    za to pies sobie spokojnie lezy lub wyglada przez okno, najmniejszych problemow.

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Poczuj siłę prawdziwych eksplozji! Przetestuj swoje kino domowe!
    Niewidzialny na DVD!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fniewidzialny.html&sid=647