  • 31. Data: 2006-07-28 20:30:57
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

    uzywajac programu automatycznie akceptujesz warunki umowy licencyjnej

    > Naklejke to ja moge miec naklejona na kiblu, nosnik pies zjadl i jedyne co
    > mi potrzeba do udowodnienia
    > ze mam legalny windows to FV lub inny dowod zakupu.

    tak samo moge powiedziec ze dowod rejestracyjny auta ktorym aktualnie jezdze
    zjadl pies ...

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 32. Data: 2006-07-28 23:00:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 18:25:38 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A skąd mam dostać dokumenty na darmowe oprogramowanie, hmm?

    To jest niestety słaba strona naszej policji, że czepiają się nawet Linuxów
    :/

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 33. Data: 2006-07-28 23:52:25
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Cezar napisał(a):
    > Nie znasz kpk ? art 21/1

    Nie znam, nie jestem prawnikiem.

    Czy ten art. 21.1 stosuje się tylko do postępowania przygotowawczego
    prowadzonego przez policję/prokuraturę? Czy także do spraw sądowych?
    Inaczej, czy powiadomienie następuje w przypadku uprawomocnienia wyroku
    skazującego/uniewinniającego?

    pzdr

  • 34. Data: 2006-07-29 02:14:41
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > tak samo moge powiedziec ze dowod rejestracyjny auta ktorym aktualnie
    > jezdze
    > zjadl pies ...

    Na cale szczescie polskie urzedy nie wymagaja jeszcze rejestracji
    oprogramowania. To by dopiero byly kolejki...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 35. Data: 2006-07-29 02:48:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 28.07.2006 Dr Dex <d...@w...spamfree.pl> napisał/a:
    > Daniel Chlodzinski wrote:
    > uzywajac programu automatycznie akceptujesz warunki umowy licencyjnej

    Abstrahując od tej automatycznej akceptacji, umowa licencyjna to umowa
    cywilno-prawna. Policja nie służy egzekwowaniu takich umów. Od tego jest
    Sąd Powszechny.

    > tak samo moge powiedziec ze dowod rejestracyjny auta ktorym aktualnie jezdze
    > zjadl pies ...

    Umówimy się, Ty mi podasz podstawę prawną zobowiązującą mnie do naklejenia
    wymienionej naklejki, a ja Ci podam podstawę prawną która nakłada
    obowiązek posiadania dowodu rejestracyjnego użytkowanego pojazdu. Zgoda?

    Dla ułatwienia dodam, że podstawa prawna to np. ustawa, rozporządzenie,
    kodeks. Nie jest to umowa licencyjna, bo nie stanowi ona prawa
    obowiązującego w Polsce.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2006-07-29 07:17:09
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > prowadzonego przez policję/prokuraturę? Czy także do spraw sądowych?
    > Inaczej, czy powiadomienie następuje w przypadku uprawomocnienia wyroku

    Stosuje sie do ukoczenia postpowania na kazdym etapie, tez przed sadem, bo
    przepis ten znajduje sie w czesci ogolnej kpk i znajduje zastosowanie w
    calym postepowaniu. Czesto jednak jest tak, ze przesluchujacemu nie chce sie
    dokladnie wypytac o miejsce nauki/pracy, (tj o pelna nazwe i adres) i
    wpisuje w protokol tylko np "uczen liceum" - no to sie wtedy nie wysyla
    takiego zawiadomienia. Jesli zas szkola sie dowie w inny sposob, bo zawsze
    mozna jej samemu zaniesc wyrok po jego uprawomocnieniu tj. uniewinniajacy
    :-)

    Cezar

  • 37. Data: 2006-07-29 08:08:15
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> napisal

    > - oryginalny nosnik
    > - naklejka na kompie
    > - FV (lub inny) dowod zakupu w/w ?

    Jak rozmawialem z Microsoftem to mi gosc powiedzial,
    ze wystarcze dwie z powyzszych rzeczy, aby stwierdzic
    legalnosc. Jaka jest podstawa prawna to nie bede szukal,
    bo mnie to nie dotyczy. :)

    Neko

  • 38. Data: 2006-07-29 08:09:36
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net>

    > Dla ułatwienia dodam, że podstawa prawna to np. ustawa, rozporządzenie,
    > kodeks. Nie jest to umowa licencyjna, bo nie stanowi ona prawa
    > obowiązującego w Polsce.

    Bedzie ciezko z ta podstawa, bo oni cos w tym MS mocno kreca.

    Neko

  • 39. Data: 2006-07-29 08:20:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.07.2006 Neko <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net>
    > Bedzie ciezko z ta podstawa, bo oni cos w tym MS mocno kreca.

    MS tym bardziej nie jest ustawodawcą.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2006-07-29 08:52:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dr Dex napisał(a):

    > no to jak to w koncu jest: policja przychodzi ze _swoim_ specem czy ja mam
    > prawo powolac swojego bezstronnego swiadka ?

    i jedno i drugie.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl