    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeszukanie
    Date: Fri, 30 Jan 2004 19:11:11 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@pc100.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bve0tr$85p$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jak przy wchodzeniu na stadion. Albo dobrowolnie poddajesz się
    > przeszukaniu, albo nie wchodzisz.

    Ale na stadionie masz odczynienia z imprezą masową i obowiązuje stosowna
    ustawa. W wypadku studniówki można by ją zastosować dopiero po osiągnięciu
    liczby 300 uczestników. No i wówczas organizator nabył by prawo do
    powołania służby porządkowej, ale i musiał spełnić sporo dodatkowych
    wymagań - na przykład obowiązek zapewnienie profesjonalizmu tej ochrony.

    > Studniówka musi być zgodnie z prawem imprezą bezalkoholową i dyrekcja
    musi
    > zrobić wszystko, aby to zagwarantować.

    A co to za prawo, że pełnoletnia osoba nie ma prawa się poza szkołą
    wieczorem podczas zabawy napić przykładowo kieliszka wódki. Bo jakoś
    takowe nie jest mi znane, choć nie wykluczam, że może istnieje. Możesz
    podać podstawę prawną takiego wymogu?