  • Data: 2004-01-31 13:51:36
    Temat: Re: przeszukanie
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wheelman <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale problem w tym ze nauczyciele (nie wszyscy ) beda sie zalewac w trupa.
    > Tak wiec nie jest zgodne z prawem aby oni pili na "imprezie bezalkoholowej".
    > Wydaje mi sie ze wystarczy kilka telefonow aby zamknac wtedy stodniowke.

    Nie wyciągaj zbyt pochopnych wniosków ;-)
    Studniówka jest imprezą bezalkoholową wyłącznie na mocy prawa szkolnego. Nie
    ma zatem podstaw do jej "zamknięcia" przez Policję na przykład, bo
    nauczyciele są osobami pełnoletnimi, a zagrożenia dla bezpieczeństwa
    powszechnego lub innych dóbr szczególnie chronionych prawem nie powodują.

    Można by ewentualnie mówić jedynie o postępowaniu dyscyplinarnym na mocy
    Karty nauczyciela.