    From: "Maciek." <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesyłka polecona w postępowaniu administracyjnym
    Date: Tue, 22 Nov 2011 21:37:42 +0100

    Użytkownik "bumbarumba" <b...@o...pl> napisał
    > Jednak szkopuł jest w tym, że adres jest mój, ale jest adresowany na
    > osobę, której nie znam, która tu nigdy nie mieszkała
    > i nie mieszka.

    No to w czym problem? Aaa... Chciałbyś być w porządku wobec poczty?

    > Wobec mojej osoby, przynajmniej na mój stan wiedzy, nie
    > powinny się toczyć żadne sprawy w trybie administracyjnym.

    No ale chyba nie ukrywasz się pod innymi nazwiskami, więc co budzi Twój
    niepokój?

    > Na poczcie nie chcą mi powiedzieć, skąd jest adresowany, abym mógł
    > wyjaśnić sprawę i nie chcą formalnie przyjąć oświadczenia, że taka osoba
    > tu nie mieszka.

    Jeżeli chcesz być w porządku tak na 101%, to IMO zbierz te awiza, dopisz
    swój komentarz i wyślij ZPO do... dyrekcji Poczty Polskiej. Kopie pisma
    przechowuj przez następne 50 lat.
    Z kolejnymi awizami to już chyba wiesz co zrobić?

    Poczta Polska od jakiegoś czasu działa zgodnie z literą prawa. Nie do ciebie
    pismo - niczego się nie dowiesz, choćbyś miał notarialne pełnomocnictwo od
    adresata i błogosławieństwo ojca świętego na papierze czerpanym z lakowymi
    pieczęciami.