  • Data: 2011-11-22 20:36:30
    Temat: Re: przesyłka polecona w postępowaniu administracyjnym
    Od: bumbarumba <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-22 20:36, arturs pisze:
    > a nie możesz odebtać - jak to nie z sądu to poczta oddaje jak adres w
    > dokumentach będziesz miał ten sam..

    Praktyka na poczcie jest taka, że listonosz nigdy nie przynosi przesyłki
    do domu, a po prosty wystawia awizo i petent sam musi fatygować się na
    pocztę. A tam oczywiście jest już potrzebny dowód.

    Nie raz przerabiałem, że byłem w domu cały dzień, a wieczorem i tak
    znajdowałem awiza do listów poleconych lub przesyłek.

    --

    Z pozdrowieniami
    bumbarumba