  • Data: 2011-11-22 21:40:57
    Temat: Re: przesyłka polecona w postępowaniu administracyjnym
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bumbarumba" <b...@o...pl> napisał
    > Bo może dla osoby zainteresowanej to może być BARDZO ISTOTNE, a dla mnie
    > wysłanie do właściwego urzędu sprostowania, że jest zły adres nie jest
    > czynnością szczególnie czasochłonną.

    Rozumiem, jesteś po prostu porządnym facetem. Na pocztę to niestety nie
    działa. Ani na nadawców.

    > Na prawie się nie znam, ale wolę wyjaśnić sprawę na poziomie awiza, niż
    > nie wiem, np. komornika pukającego do moich drzwi w sprawie długów innych
    > osób.

    Prędzej się doczekasz komornika niż załatwienia tej sprawy na poziomie
    poczty. Przykro mi, tym bardziej, że sam niedawno przerabiałem podobny
    temat.
    Ale jest jedno rozwiązanie... Zmusić listonosza aby zmienił to:
    "Praktyka na poczcie jest taka, że listonosz nigdy nie przynosi przesyłki
    do domu, a po prosty wystawia awizo i petent sam musi fatygować się na
    pocztę."
    A to już da radę załatwić jedną wizytą u naczelnika urzędu.

    Dość mam już poczty, więc kończę.