  • 1. Data: 2002-12-16 19:15:52
    Temat: przesylka
    Od: "Martin" <c...@i...pl>

    Witam grupowiczow.

    Mam takie pytanie.
    Pewne wydawnictwo zapytalo mnie przez tel.czy mogloby mi przeslac przesylke
    zawierajaca pewne gadzety za atrakcyjna cene.Zgodzilem sie ale nie
    podpisywalem zadnej umowy.Ja zrozumialem,ze przesylka miala byc
    jednorazowa.Jednak wydawnictwo przysylalo swoje przesylki dalej okresowo co
    miesiac.Odebralem chyba trzy przesylki.Gy przez 2 miesice nieotrzymalem
    zadznych przesylek ucieszylem sie,ze przestali przesylac gdyz absolutnie mi
    na nich nie zalezalo.Jakie bylo moje zdziwienie,gdy przyszla faktura za trzy
    przesylki ,ktorych nie otrzymalem,dodatkowo wartosc tych przesylek byla
    ponad dwukrotnie wieksza niz te ktore otrzymywalem na poczatku.
    Przesylki dostarczano mi bez pokwitowania.Dodam co jest chyba mniej wazne,ze
    mialy one rozmiar formatu A4 i listonosz takie przesylki czy rachunki
    kladzie mi przewaznie na ziemi przy drzwiach.
    Zadzwonilem do tegoz wydawnctwa i powiedzialem aby wiecej mi przesylek nie
    wysylano..Poza tym stwierdzilem,ze nie zaplace za fakture ktora mi
    przyslano,gdyz przesylek tych nie otrzymalem i nie zamawialem i nic nie
    kwitowalem.Powiedzieli,ze w zwiazku z tym skieruja sprawe do poczty.
    Teraz pytanie:kto odpowiada za przesylki,ktore byly bez pokwitowania?
    Wydawnictwo,poczta czy ja?
    Jezeli wydawnictwo stwierdzi ze to wina poczty to poczta pewnie stwierdzi ze
    to moja wina ,ze nie mam takiej duzej skrzynki aby zmiescic format A4.Jezsli
    sie myle to prosze o sprostowanie.
    Moze ktos mial podobne doswiadczenia?
    Z gory dziekuje za jakies odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-12-16 20:27:49
    Temat: Re: przesylka
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <atl8mg$ap0$1@news.tpi.pl> Martin napisał(a):
> [...]
    > kwitowalem.Powiedzieli,ze w zwiazku z tym skieruja sprawe do poczty.
    > Teraz pytanie:kto odpowiada za przesylki,ktore byly bez pokwitowania?

    Jeśli nie podpisałeś żadnego zamówienia, umowy, ani nie pokwitowałeś
    odbioru, to nie jest to absolutnie Twój problem i możesz olać całą
    sprawę.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 3. Data: 2002-12-17 10:15:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    stwierdzi ze
    > to moja wina ,ze nie mam takiej duzej skrzynki aby zmiescic format

    Skrzynki są własnością Poczty Polskiej (czy się mylę???).

    Pozdrawiam,
    BaLab