  • 1. Data: 2002-12-16 16:37:22
    Temat: ROZPORZADZENIE MON
    Od: "Luzor" <l...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanko skierowane do kogos kto mial ostatnio jakis kontakt z tematem
    sluzby wojskowej ;-)

    Otoz.... unikalem dlugi czas spotkania z tą instytucją - az dobrnąłem
    skutecznie do 27-mego roku zycia.
    I nagle dowiedzialem sie, ze moj rocznik (1975) zostal skierowany do
    rezerwy.

    - Czy moze mi ktos powiedziec - czy to co do mnie dotarlo nie bylo glupim
    zartem i czy to jest prawda.
    - Czy moge smialo isc do WKU aby uzyskac odpowiednią adnotacje w ksiązeczce
    i jak to sie odbywa, czy trzeba jakies podanie pisac itd. ?
    - Moze zna ktos linka do strony z odpowiednimi informacjami ?

    Pytam calkiem serio.

    Luzor

  • 2. Data: 2002-12-16 22:39:11
    Temat: Re: ROZPORZADZENIE MON
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Luzor" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ksiązeczce
    > i jak to sie odbywa, czy trzeba jakies podanie pisac itd. ?

    Idź i walcz.
    Z wrogiem, nie z WKU.

  • 3. Data: 2002-12-17 01:21:33
    Od: "prawo.fri.pl" <p...@f...pl>

> [...]
    > i jak to sie odbywa, czy trzeba jakies podanie pisac itd. ?
    > - Moze zna ktos linka do strony z odpowiednimi informacjami ?

    Tak, 1975 zostal przeniesiony do rezerwy bez odbycia zas. sl woj. W WKU
    dostaniesz odpowiednia pieczatke do ksiazeczki wojskowej

    Pawel