  • 1. Data: 2002-12-16 19:18:20
    Temat: Pytanie odnosnie gwarancji.
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    Witam, mam nadzieje ze grupa bedzie odpowiednia ;-) kupilem w media markt
    klawiature logitech, ktora powinna miec 5letnia gwarancje, niestety mm daje
    tylko rok ;( czy po roku, jesli cos sie stanie niedobrego z klawiatura bede
    mogl bezposrednio u logitecha ja naprawic ???

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-16 20:29:21
    Temat: Re: Pytanie odnosnie gwarancji.
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Adamos napisa_(a):

> [...]
    > tylko rok ;( czy po roku, jesli cos sie stanie niedobrego z klawiatura bede
    > mogl bezposrednio u logitecha ja naprawic ???

    Jeśli nie dostaniesz dokumentu gwarancyjnego wystawionego przez logitech
    to nie (a przynajmniej nie będziesz mógł niczego dochodzić). Chyba że
    ich polityka jest inna.

    KG

  • 3. Data: 2002-12-17 00:18:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Adamos wrote:

> [...]
    > daje tylko rok ;( czy po roku, jesli cos sie stanie niedobrego z
    > klawiatura bede mogl bezposrednio u logitecha ja naprawic ???

    Obowiazuje to co masz na karcie gwarancyjnej (czyli rok pewnie).
    Na tyle zobowiazal sie sprzedawca (MM) i pewnie tego dotrzyma.

    Natomiast jezeli producent zobowiazal sie udzielic dluzszej gwarancji (a nie
    ma tego na karcie gwarancyjnej) to jezeli MM ma umowe z producentem (lub MM
    zgodzi sie na to) to oddasz wadliwa klawiature w MM i oni ja przesla
    "dalej".
    Natomiast jezeli MM powie ze na karcie gwarancyjnej jest rok i rok juz minal
    i prosze sobie isc, to maja jak najbardziej takie prawo i sam sobie
    bedziesz Logitecha szukal.

    Przerabialem przy okazji twardego dysku ktory ma 3 lata gwarancji
    producenta.