  • Data: 2003-02-13 10:01:21
    Temat: Re: przestepstwo komputerowe?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "rad" <r...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Przeczytalem o tym warunkowym zawieszeniu kary i wyglada, ze moglbym
    : skorzystac z tego paragrafu.

    zobacz jeszcze warunkowe umorzenie postępowania

    : Nie bylem wczesniej karany - "wzorowy
    : obywatel", jednoczesnie chcialem pokryc koszty tych dwoch osob, ktorym
    : nabilem rachunek i udac, ze sprawa powstala przez moja nieswiadomosc.

    ale czego miałbyś być nieświadomy?
    że podpinasz się do cudzego urządzenia, czy że to na cudzy rachunek?
    obal któreś z tych dwu założeń i jesteś niewinny.

    Natomiast tłumaczenie o anonimowych osobach z sieci udostępniających Ci
    hasla, hmmmm
    ja Ci nie uwierzyłem, może Sąd da się przekonać, ale nie liczyłbym na to.

    rozumiem, raz czy dwa razy, ale dwadzieścia???

    : Moze sie uda? Czy wówczas bedzie wyrok w sprawie? Warunkowe zawieszenie
    sprawy =
    : wyrok?

    tak