  • Data: 2003-02-14 10:24:21
    Temat: Re: przestepstwo komputerowe?
    Od: "Pikmin" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rad" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b2foqg$j34$2@inews.gazeta.pl...
    > Racja :)
    >
    > THX MARCIN
    >
    > Przeczytalem o tym warunkowym zawieszeniu kary i wyglada, ze moglbym
    > skorzystac z tego paragrafu. Nie bylem wczesniej karany - "wzorowy
    > obywatel", jednoczesnie chcialem pokryc koszty tych dwoch osob, ktorym
    > nabilem rachunek i udac, ze sprawa powstala przez moja nieswiadomosc.
    Moze
    > sie uda? Czy wówczas bedzie wyrok w sprawie? Warunkowe zawieszenie sprawy
    =
    > wyrok?

    W tej sprawie jest bardzo niejasne właśnie nabicie rachunku tym dwóm osobom.
    Kłamią w żywe oczy, znam dobrze zasady działania Dialogu, i jeżeli nie mają
    wykupionego miesięcznego abonamentu, to nawet jak udostępnią Ci hasło i
    login, to i tak wdzwaniasz się na swój koszt, a nie ich !!!!
    Tak jest na 100 %, więc nikogo nie naciągnąłeś, pozostałe aspekty sprawy
    pomijam.

    pozdr
    Pikmin