  • Data: 2003-02-13 09:44:30
    Temat: Re: przestepstwo komputerowe?
    Od: "rad" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sprawa jest z urzedu - paragraf 285 i taka jest prawda. Te hasla (w Dialogu)
    daja Ci dostep do konta innego uzytkownika przez Internet - majac te hasla
    mozesz korzystac na czyjs koszt z Internetu lub jesli ma wykupiona usluge -
    staly abonament(a tak bylo w wiekszosci wypadkow) nie ponosil zadnych strat.
    Moja obrona opiera sie na tym, ze otrzymalem z Internetu te hasla od tych
    niby pokrzywdzonych osob, niestety zadna z nich (20 osob) tego nie
    potwierdzila a na liscie znalazla sie np. Straz Pozarna. Takze moja obrona
    moze sie teraz opierac na tym, ze otrzymalem te hasla od kogos o ktorym
    sadzilem ze jest wlascicielem konta (bo kontakty utrzymywalem przez Internet
    i nie widzialem na oczy tej osoby) i nieswiadomie (ze wyrzadzam koszty)
    korzystalem z tych hasel. Co sadzicie na ten sposob obrony?

    Pozdrawiam
    RAD