    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Date: 22 Feb 2003 19:09:53 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w
    news:b38auf$gq7$1@topaz.icpnet.pl:

    > Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    To z tym PRL to byla tylko taka mala dygresja, za bardzo nie wiem o co Ci
    chodzi. Domyslam sie, ze sugerujesz iz nie jestem patriota. Moze i masz
    racje a moze nie, co nie zmienia faktu ze moj patriotyzm lub jego brak nie
    ma nic wspolnego z glownym watkiem czy chociazby jakimis pobocznymi ktore
    tu powstaly.

    > letnie dziecko do
    >
    > Nie zmuszać. Pozwolić! Zatroskana mamusia wogóle nie wspomniała jakie
    > jest zdanie jej dorastającego syna.
    A myslisz, ten dzieciak ma ochote spedzac na brudnym komisariacie 4h po to
    zeby opryskliwy funkcjonariusz mogl spisac zeznania z ktorych i tak nic nie
    wyniknie? No daj spokoj, ale mi juz rece opadaja. Takie powiedzenie mi sie
    przypomina "nadgorliwosc gorsza od faszyzmu".

    Powiem Ci tak, ze kazdy ma swoje poglady i swoje zycie. A z glownego watku
    na temat przesluchania zeszlismy na watek ogolnie pojetego patriotyzmu i
    swiadomosci spolecznej. Kazdy ma jakis sposob na zycie i nikt z nas nie
    powinien decydowac ani osadzac czyj jest wlasciwy. Zyjemy w wolnym kraju i
    moze niech kazdy zyje swoim zyciem to wszytskim bedzie dobrze.

    --
    huski
    h...@i...pl