  • Data: 2003-02-23 14:18:51
    Temat: Re: [OT] przesłuchanie dziecka przez policje [OT]
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@o...pl> wrote in message
    news:7763.0000016f.3e57d58a@newsgate.onet.pl...

    > Mieszka w małej społeczności, gdzie wszyscy wszystkich znają.

    Skąd niby to wiesz?

    > postaci świadka. Gdyby młody był parę lat starszy, sprawa byłaby prosta-
    sam
    > by zdecydował.

    _O niczym by nie decydował_. Swiadek ma obowiązek zeznawać koniec kropka (
    art. 177 kpk chyba ).

    > Matka musi podjąć decyzję za niego, a podejrzewam, że gdyby było
    > ją stać na opłacenie porady prawnej, nie byłoby tej dyskusji.

    E tam - adwokat za powiedzenie, że nie ma możliwości odmowy składania zeznań
    wziąłby pare groszy. I ew. poradziłby pare sztuczek, którymi można się
    wykręcać, a których ja nie podam, bo mi nikt nie zpałacił a uważa, że
    świadkowie powinni zeznawać.

    > wszystko, co napisałem w tym poście na temet zdarzenia jest na tyle
    odbiegające
    > od prawdy, że nie powinienem się tak angażować,

    No właśnie.

    Depi.