    From: "Słonik" <s...@h...tv>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesluchanie
    Date: Thu, 3 Jul 2003 07:46:05 +0200

    Witam!
    Tak zawsze możesz się zażalać do sądu, ale na dólku powiedzą Ci, że to
    przedłuża wszystko o 24 g i jak nie jesteś winny to wyjdziesz szybciej :) Co
    do helsinek, z tego co mi wiadomo większość spraw trafiła tam bo polska nie
    za bardzo daje odszkodowania :(. Co do zmowy prouratorów itp.... jak
    Kaczyński był ministrem to niestety zamykali nawet za kradzież karpia w
    sklepie. Niby błachostka, ale gośc uciekając pijany ze sklepu zepchnął
    stojącą w drzwiach kobiete (właścicielkę) i potraktowano to jako rozbój 280
    par 1.......2-12.Posiedział 4 miesiące !!!!!!!!! Przypadków jest dużo
    (kradzież betoniarki przez 17 latka -6 miesięcy w areszcie). Koleżanka
    studiuje resocjalizację, chodzi na rozmowy do aresztów itp... jest tak jak
    pisałem.
    Co do histori z torbą :) To chodziło mi o numer z głową.Na torbie nie będzie
    odcisków, a jak nawet to załóżmy, że jako facet Ty włożysz torby do
    bagażnika. Panienka w tym przypadku jest kurierką a Ty nieświadomym
    przewoźnikiem towaru.
    Co do świadków, chodzi mi o ludzi którzy byliby zmówieni z nią w momencie
    kiedy zatrzymała Twoje auto. W sądzie powiedzieliby że Cie rozpoznają i
    gwaratują, że dziewczyna nie miała bagażu. I klops. Wiem, że teraz jest
    lepiej i być może wystarczy kaucja, ale w tamtych czasach (2000) to dużo
    ludzi bez sensu zamykali.A czasem 17 latek za głupotę, może ciężko ucierpieć
    trafiając tam......

    Pozdrawiam i dzięki za miłą dyskusję

    Słonik