  • Data: 2009-11-25 11:58:45
    Temat: Re: przerwa w dostawie pradu i powiklania
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 12:41:43 +0100, spp napisał(a):

    > Ale właśnie autor wątku mówił o remoncie linii (wymiana słupów), stąd
    > założyłem że błędne podłączenie nastąpiło na wyższym 'poziomie' niż
    > przyłącze do jednej posesji. :)

    Aha :)
    No ja założyłem że z wymianą słupów wiązać się będzie lub to wymiana NLK na
    ASXS lub też np. "skablowanie". Ale najprędzej pierwszy wariant, bo wówczas
    słupy poszły do demontażu a nie wymiany.
    W związku z powyższym, od tego ASXS podłączyć należałoby przyłącza do
    poszczególnych budynków - i tutaj właśnie mogłoby być miejsce na "pomyłkę".
    Ale to oczywiście wszystko teoria, by wskazać jednemu i drugiemu że
    uszkodzenie zasilacza jest całkiem realne i prawdopodobne. Oczywiście
    trzeba ZE wskazać winę ;) - wiadomo że będą się bronić ;)
    No chyba że faktycznie - było to szersze zjawisko w okolicy - wówczas z
    pokorą przyjmą koszta na klatę ;)