  • Data: 2009-11-25 10:29:38
    Temat: Re: przerwa w dostawie pradu i powiklania
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 02:12:53 -0800 (PST), f...@g...com
    napisał(a):

    > Zaciekawiles mnie - jakim cudem zasilacz moze pasc?

    Zauważmy że autor pisał o wyłączeniaCH (a nie wyłączeniu jednym).
    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=uszkodzenie+
    zasilacza+w+skutek+przepi%C4%99cia&btnG=Szukaj+w+Goo
    gle&lr=&aq=f&oq=uszkodzenie+zasilacza+w+skutek+przep
    i%C4%99cia&fp=814ffaa21a82830a
    dalej można deliberować - skoro wymiana słupów, więc na pewno następują
    przełączenia, podłączenia istniejących przyłączy do nowej sieci itp itd.
    Mnóstwo możliwości wystąpienia pomyłki, pomylenie najczęstsze: zamiana
    przewodu fazowego i zerowego.
    Ten kto będzie twierdził że "to niemożliwe" - powiem mu krótko że nie miał
    z takimi robotami nigdy do czynienia :)