  • Data: 2006-04-05 08:40:36
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula) szukaj wiadomości tego autora

    maf napisał(a):
    > Witam
    > Tak przypadkowo przeczytalem ten watek.
    > Przypomniala mi sie fotka, ktora przyslala mi znajoma z kanady.
    > Adres do fotki http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/niagara_dojazdr.
    jpg
    > Jak widac tam inna kultura, czy lepsza czy gorsza ocen sam. motocyklisci
    > slusznie czekaja w korku, a ile miejsca z prawej strony.....
    > Pozdr
    > maf

    A dlaczego mieliby jechać z prawej strony? Popraw mnie jeśli się mylę,
    ale to jest pobocze. Dlaczego mieliby jechać właśnie tamtedy. Dlaczego
    odbiegasz od tematu?

    Sprawa jest prosta - jeden pojazd nie może zajmować dwóch pasów, ale za
    to nie ma zakazu zajmowania jednego pasa przez więcej niż jeden.
    Oczywiście obowiązują tutaj wszystkie przepisy dotyczące chociażby
    wyprzedzania.

    Co ciekawe mają problem ze zrozumieniem tego nawet policjanci. Chociaż
    ostatnio mnie to trochę mniej dziwi, szczególnie od czasu kiedy
    wymuszono na mnie pierwszeństwo radiowozem, podczas gdy ja miałem znak
    "stop" a oni "ustąp pierwszeństwa" (standardowe myślenie, że "ustąp
    pierwszeństwa" jest ważniejsze).

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/