  • 21. Data: 2012-03-05 12:29:38
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-04 23:25, Bydlę pisze:

    > "...Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki
    > albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze..."

    > Przeklinającej w miejscu publicznym?
    > Tak.

    Tylko gdzie ta policja jak szybko potrzebna.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-03-05 16:35:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-05 12:38, Andrzej Lawa pisze:
    > To jazda! Donoś, kapusiu. Tylko potem nie narzekaj jak ciebie napadną,
    > że policja dotrze dopiero następnego dnia, bo się będą "brzydkimi
    > wyrazami" zajmować.
    A Ty kapusiu będziesz donosił, jak Ci ktoś w mordę da?? Przecież skoro
    daje, to widać ma powód. Donoszenie w takim przypadku to zwykła głupota,
    bo przecież w tym samym czasie ktoś może kogoś mordować, czy gwałcić i
    policja nie dojedzie :->
    Ty masz taki pusty łeb, czy po prostu jesteś głupi?? Skoro policja nie
    radzi sobie z nadmiarem spraw, to nie należy ich odciążać, spraw nie
    zgłaszając, tylko coś usprawnić w ich działaniach, ewentualnie zatrudnić
    więcej policjantów. Dotarło?
    Maciek

  • 23. Data: 2012-03-05 18:20:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.03.2012 23:25, Bydlę pisze:

    > "...Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki
    > albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze..."

    serdecznie dziękuję. jakby mi kolega jeszcze napisał skąd ten cytat.
    wydrukuje większy fragment, wręczę "osobnikowi". Może zadziała lepiej
    niż słowa...

    > Przeklinającej w miejscu publicznym?
    > Tak.
    W szkole. trzecia klasa tego na pewno słucha, potem co niektórzy się
    pytają co to znaczy, reszta dzieci powtarza bezmyślnie, obserwując opad
    szczęki rodziców.
    ToMasz

  • 24. Data: 2012-03-05 19:23:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-05 19:20, ToMasz pisze:
    > W szkole. trzecia klasa tego na pewno słucha, potem co niektórzy się
    > pytają co to znaczy, reszta dzieci powtarza bezmyślnie, obserwując opad
    > szczęki rodziców.
    No dobra. Ale kim jest ten osobnik? Pracownikiem szkoły? Rodzicem? Co na
    to pracownicy szkoły, szczególnie dyrekcja? Jeśli rodzice sobie nie
    poradzą to według mnie interwencję powinien w pierwszym rzędzie podjąć
    urzędnik państwowy w postaci dyrektora szkoły i posprzątać na swoim
    podwórku. Jeśli nie pomogą perswazje, prośby, czy groźby, wtedy powinien
    wspomóc się policją. No chyba, że to o dyrektora szkoły chodzi, ale
    wtedy chyba lepiej zacząć od jego zwierzchników :->

    Maciek

  • 25. Data: 2012-03-05 20:59:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-05 18:20:52 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > serdecznie dziękuję. jakby mi kolega jeszcze napisał skąd ten cytat.

    Kodeks wykroczeń, rozdział XVI, art. 141.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-03-06 06:53:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.03.2012 17:35, Maciek pisze:
    > A Ty kapusiu będziesz donosił, jak Ci ktoś w mordę da?? Przecież skoro

    Ty na prawdę jesteś jakiś niedorozwinięty, skoro mylisz wygadywanie
    bzdur z użyciem słów aktualnie "brzydkich" od mordobicia...

    [ciach]

> [...]
    > radzi sobie z nadmiarem spraw, to nie należy ich odciążać, spraw nie
    > zgłaszając, tylko coś usprawnić w ich działaniach, ewentualnie zatrudnić

    A jakiś kontakt z rzeczywistością, głąbie w wirtualnym świecie żyjący,
    to czasami masz?

  • 27. Data: 2012-03-06 08:48:25
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-06 07:53, Andrzej Lawa pisze:
    > A jakiś kontakt z rzeczywistością, głąbie w wirtualnym świecie żyjący,
    > to czasami masz?
    No właśnie baranie - masz? Jak policja będzie przysypana falą drobnych
    kradzieży, to też będziesz optował za niezgłaszaniem, bo przecież są
    poważniejsze sprawy? Wytłumacz zatem po ch* zajmowałeś wymiar
    sprawiedliwości próbą udowodnienia, że możesz się bezkarnie poszarpać z
    ochroną na prywatnym terenie firmy, durniu realny?
    Maciek

  • 28. Data: 2012-03-06 09:50:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2012 09:48, Maciek pisze:
> [...]
    > sprawiedliwości próbą udowodnienia, że możesz się bezkarnie poszarpać z
    > ochroną na prywatnym terenie firmy, durniu realny?

    Swoją bezmyślność i brak kontaktu z rzeczywistością udowodniłeś swoim
    "genialnym" pomysłem pstryknięcia palcami i zatrudnienia większej liczby
    policjantów.

    Teraz udowadniasz swoją kompletną niereformowalność - zatem rozmawianie
    z tobą jest pozbawione sensu. *plonk*

  • 29. Data: 2012-03-06 10:24:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-06 10:50, Andrzej Lawa pisze:
    > Teraz udowadniasz swoją kompletną niereformowalność - zatem rozmawianie
    > z tobą jest pozbawione sensu. *plonk*
    ROTFL! Naprawdę? Może dlatego, że wytknąłem zajmowanie czasu wymiaru
    sprawiedliwości przepychankami z ochroną? Jak Kali ukraść krowę ... :->

    Maciek

  • 30. Data: 2012-03-07 13:26:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek wrote:
    > Dokładnie. A to tylko pety wysypane z popielniczki w trakcie
    > czerwonego światła, a to tylko śmieci wywiezione do lasu, a to tylko
    > pies nasrał na środku trawnika, a to tylko ... otóż są ludzie, którym
    > wszystko przeszkadza. Tacy czepliwi po prostu :->

    a to tylko porfel ktoś ukradł, a to tylko ktoś kosę komuś ożenił :)