  • 31. Data: 2012-03-07 14:22:04
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2012 14:26, Marek Dyjor pisze:

    > a to tylko porfel ktoś ukradł, a to tylko ktoś kosę komuś ożenił :)

    OK, to w takim razie oferta dla tych święcie oburzonych, co porównują
    "brzydkie słowa" do pobicia: jestem gotów cierpliwie (tj. bez
    analogicznego odpowiadania) znieść godzinę bluzgów i wyzwisk, jeśli oni
    cierpliwie (i bez późniejszej skargi) zniosą godzinę porządnego kopania.
    Chętni...? ;->

  • 32. Data: 2012-03-07 18:43:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.03.2012 11:24, Maciek pisze:
    > ROTFL! Naprawdę? Może dlatego, że wytknąłem zajmowanie czasu wymiaru
    > sprawiedliwości przepychankami z ochroną? Jak Kali ukraść krowę ... :->

    co byście powiedzieli na to że jak się nie uda "po ludzku" to sprawę
    wspólnie zgłosimy, a Policja sama stwierdzi jak, czy i kiedy się tym
    zająć? łatwo jest ferować wyroki, szczególnie w sprawach których się nie zna
    ToMasz

  • 33. Data: 2012-03-07 20:38:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-07 19:43, ToMasz pisze:
    > co byście powiedzieli na to że jak się nie uda "po ludzku" to sprawę
    > wspólnie zgłosimy, a Policja sama stwierdzi jak, czy i kiedy się tym
    > zająć? łatwo jest ferować wyroki, szczególnie w sprawach których się nie zna
    Ale co byś chciał, żeby Policja stwierdziła? Na 99% jak pójdziesz i
    zapytasz: "czy szanowni panowie chcieliby się zająć taką i taką sprawą"
    to otrzymasz prostą odpowiedź: "nie" :-> Ewentualnie będzie jakoś
    zawoalowana i usłyszysz, że będziesz miał dużo kłopotów, bo to i
    świadkowie muszą być i trzeba zaznania spisać itd itp. Generalnie zrobią
    wszystko, żeby sprawy nie zaczynać. A potem i tak może się ona skończyć
    umorzeniem.

    Maciek

  • 34. Data: 2012-03-08 17:16:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > analogicznego odpowiadania) znieść godzinę bluzgów i wyzwisk, jeśli
    > oni cierpliwie (i bez późniejszej skargi) zniosą godzinę porządnego

    Czasem sprawiasz wrażenie że posiadasz mózg a czasem zachowuje sie jak
    roasowy troll...

    w tym przypadku zachowuejsz sie jak rasowy troll.

    Czym innym jest gdy dziecko czasem przypadkowo słyszy przekleństwa gdzieś w
    świecie a czym innym jest gdy osoba zatrudniona w przedszkolu bluzga. Taka
    osoba nie nadaje sie do pracy w przedszkolu, powinna dostać kopa w dupę i
    poszukac sobei innego zajęcia albo zmienić styl życia przynajmniej na czas
    przebywania w przedszkolu.

    Tolerowanie takiego osobnika jest katastrofalne.

  • 35. Data: 2012-03-08 19:23:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.03.2012 18:16, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > kopa w dupę i poszukac sobei innego zajęcia albo zmienić styl życia
    > przynajmniej na czas przebywania w przedszkolu.

    Wiele zależy od tego, co ta osoba w tym przedszkolu (czy szkole
    whatever) robi. To po pierwsze.

    Po drugie - dobrze kombinujesz, że to raczej sprawa dla dyscypliny pracy.

    > Tolerowanie takiego osobnika jest katastrofalne.

    Przesadzasz. Więcej - histeryzujesz.

    Katastrofalne byłoby tolerowanie miłego, grzecznego i stroniącego od
    "brzydkich wyrazów" pedofila.

    To bym zakwalifikował najwyżej do "niestosowne". Bo co jest najgorszego,
    co się może stać? Dziecko będzie przeklinać. Nie są to jakieś wielkie
    mecyje - mnie np. bardziej "boli" rzucanie śmieci byle gdzie.

    Co więcej - jak pisałem - więcej da skupienie się na wychowaniu poprzez
    dawanie przykładu i dyscyplinowanie, niż fanatyczna ochrona dzieci przed
    tym "złem". Bo usłyszy gdzieś tak czy inaczej. Chociażby w TV, jak
    rodzice będą sobie jakiś kryminał oglądać.