  • 11. Data: 2012-03-04 21:20:42
    Temat: Re: przeklinanie - szczególnie przy dzieciach
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jj0i3m$f3$2@inews.gazeta.pl...

    > a jak zrobi to 45 osób we wspólnym zawiadomieniu? Pytanie czy jest
    > podstawa prawna?

    ale co ci to przeszkadza? To tylko słowa, dźwięki...

  • 12. Data: 2012-03-04 21:29:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-04 22:20, Przemek Lipski pisze:
    > ale co ci to przeszkadza? To tylko słowa, dźwięki...
    Dokładnie. A to tylko pety wysypane z popielniczki w trakcie czerwonego
    światła, a to tylko śmieci wywiezione do lasu, a to tylko pies nasrał na
    środku trawnika, a to tylko ... otóż są ludzie, którym wszystko
    przeszkadza. Tacy czepliwi po prostu :->

    Maciek

  • 13. Data: 2012-03-04 21:34:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2012 22:19, Maciek pisze:
    > Tak jak morderstwo jest gorsze od kradzieży. No chyba, że mnie ukradną
    > samochód, a zabiją sąsiada :->

    A ty fałszujesz fakty.

    > Picie w miejscu publicznym jest zabronione,

    Ponownie fałszujesz fakty.

    > bycie pijanym w miejscu
    > publicznym również może wiązać się z sankcjami - w obu przypadkach
    > wielokrotnie widziałem reakcję policji. Czaisz różnicę?

    Z reguły są to różne "akcje" pod publiczkę lub wyrobienie statystyki.

    Jeśli tak ci zależy na dzieciach - dawaj przykład, zwróć uwagę. Ale na
    litość - nie odrywaj policji od poważnej pracy do zaspokojenia swoich
    świętoszkowatych narowów!

    Problemem nie jest to, co dzieci słyszą. Tylko to, czy masz kwalifikacje
    na rodzica - czyli czy mimo tego, co słyszą, potrafisz je wychować tak,
    by się właściwie odzywały i zachowywały.

    I tak szczerze - czy absolutnie nigdy nie zdarzyło ci się przy kimś
    "bluznąć", hmm? Czy faktyczni jesteś bez grzechu, że chcesz pierwszy
    rzucać kamieniem?

    PS: http://www.youtube.com/watch?v=eDvn-SUaifY ;->

  • 14. Data: 2012-03-04 21:54:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-04 22:34, Andrzej Lawa pisze:
    > Jeśli tak ci zależy na dzieciach - dawaj przykład, zwróć uwagę. Ale na
    > litość - nie odrywaj policji od poważnej pracy do zaspokojenia swoich
    > świętoszkowatych narowów!
    Moje kontakty z policją skłaniają mnie ku opinii, że formacja ta zajmuje
    się albo wypisywaniem mandatów, albo morderstwami, których przecież mamy
    tysiące. Każda inna sprawa to zawracanie im głowy i zakończy się
    umorzeniem śledztwa.

    > Problemem nie jest to, co dzieci słyszą. Tylko to, czy masz kwalifikacje
    > na rodzica - czyli czy mimo tego, co słyszą, potrafisz je wychować tak,
    > by się właściwie odzywały i zachowywały.
    Co to znaczy właściwie? Otoczenie daje przykład, jest jak widać
    społeczne przyzwolenie, a w każdym razie szkodliwość czynu jest
    niewielka, trzeba coś jeszcze?

    > I tak szczerze - czy absolutnie nigdy nie zdarzyło ci się przy kimś
    > "bluznąć", hmm? Czy faktyczni jesteś bez grzechu, że chcesz pierwszy
    > rzucać kamieniem?
    Fałszujesz fakty. Nikt nie pisał o ogólnym zakazie przeklinania, tylko o
    powstrzymywaniu się od przeklinaniu w miejscach publicznych, zwłaszcza w
    obecności nieletnich. Przyrodzeniem możesz bawić się przy żonie, ale jak
    zaczniesz to robić w tramwaju, przy gimnazjalistkach, to będzie to czym
    naganny, nie tylko moralnie. No chyba, że się mylę i już wolno, bo
    zapracowana policja i tak za to nie ściga, a nawet lepiej ich nie
    zawiadamiać, żeby na zawał nie zeszli, razem z rzecznikiem KG :->

    Maciek

  • 15. Data: 2012-03-04 22:04:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2012 22:54, Maciek pisze:

    > Fałszujesz fakty. Nikt nie pisał o ogólnym zakazie przeklinania, tylko o

    Nie.

    > powstrzymywaniu się od przeklinaniu w miejscach publicznych, zwłaszcza w

    To jest właśnie "przy kimś" (w domyśle "kto może sobie tego nie życzyć").

> [...]
    > zapracowana policja i tak za to nie ściga, a nawet lepiej ich nie
    > zawiadamiać, żeby na zawał nie zeszli, razem z rzecznikiem KG :->

    Taaak, jak już robisz takie skoki "myślowe" i z bluźnięcia robisz
    molestowanie seksualne, to może od razu dorzuć masakrę przy pomocy broni
    palnej i maczety?

    Jak widać "Sheila Broflovski" niejedno ma imię ;->

  • 16. Data: 2012-03-04 22:14:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-04 23:04, Andrzej Lawa pisze:
    > Taaak, jak już robisz takie skoki "myślowe" i z bluźnięcia robisz
    > molestowanie seksualne, to może od razu dorzuć masakrę przy pomocy broni
    > palnej i maczety?
    Ależ jakie molestowanie??? Przecież można oczy odwrócić, tak samo jak
    bluzgów nie słuchać :-> Czy jak powiem "ch* ci w d*" to potraktujesz to
    jako "używanie słów", czy próbę molestowania seksualnego?

    Maciek

  • 17. Data: 2012-03-04 22:25:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-04 19:57:26 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > witam
    >
    > Czy przeklinanie (przy dzieciach w szkole podstawowej) jest
    > wykroczeniem czy tylko brakiem kultury?

    "...Kto w miejscach publicznych umieszcza nieprzyzwoite napisy, rysunki
    albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze..."

    > Można zażądać od policji ukarania osoby przeklinającej czy nie?

    Przeklinającej w miejscu publicznym?
    Tak.

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-03-05 08:18:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.03.2012 23:14, Maciek pisze:
    > Ależ jakie molestowanie??? Przecież można oczy odwrócić, tak samo jak
    > bluzgów nie słuchać :-> Czy jak powiem "ch* ci w d*" to potraktujesz to
    > jako "używanie słów", czy próbę molestowania seksualnego?

    Histeryzujesz. I pamiętaj, że kiedyś np. "cholera" było "strasznym
    bluzgiem".

  • 19. Data: 2012-03-05 11:28:30
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-05 09:18, Andrzej Lawa pisze:
    > Histeryzujesz. I pamiętaj, że kiedyś np. "cholera" było "strasznym
    > bluzgiem".
    To chyba raczej Ty bagatelizujesz. A idąc tym tropem za jakiś czas także
    bawienie się przyrodzeniem w tramwaju znormalnieje i trzeba będzie wzrok
    odwracać, a nie policją straszyć.

    Maciek

  • 20. Data: 2012-03-05 11:38:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.03.2012 12:28, Maciek pisze:
    > To chyba raczej Ty bagatelizujesz. A idąc tym tropem za jakiś czas także
    > bawienie się przyrodzeniem w tramwaju znormalnieje i trzeba będzie wzrok
    > odwracać, a nie policją straszyć.

    To jazda! Donoś, kapusiu. Tylko potem nie narzekaj jak ciebie napadną,
    że policja dotrze dopiero następnego dnia, bo się będą "brzydkimi
    wyrazami" zajmować.