  • 1. Data: 2004-06-25 15:24:10
    Temat: przekazanie dokumentacji
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    czy w chwili zmiany zarządu stary zarząd ma obowiazek przekazania nowemu
    zarządowi wszytkich dokumentów dotyczących rozliczeń finansowych z lat
    ubiegłych na które otrzymał absolutorium ?
    proszę o wskazanie podstawy prawnej

    --
    pozdrawiam
    Opix

  • 2. Data: 2004-06-25 15:29:55
    Temat: Re: przekazanie dokumentacji
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarządowi wszytkich dokumentów dotyczących rozliczeń finansowych z lat
    > ubiegłych na które otrzymał absolutorium ?

    moment, dokumentacja powinna znajdować się w siedzibie firmy a nie u
    członków zarządu wieć za bardzo nie rozumiem o co ci chodzi? przeciez to
    jest dokumentacja osoby prawnej jaką jest spółka, a nie prywatna
    korespondecja członka zarządu, który tylko prowadzi sprawy spółki.....

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-25 15:34:31
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    sprawa dotyczy wspólnoty mieszkaniowej której siedziba była w mieszkaniu
    zarządcy i teraz nowe rzady obejmuje inna osoba
    --
    pozdrawiam
    Opix

  • 4. Data: 2004-06-25 20:52:09
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sprawa dotyczy wspólnoty mieszkaniowej której siedziba była w mieszkaniu
    > zarządcy i teraz nowe rzady obejmuje inna osoba

    Chwilkę... a jak sobie wyobrażasz działalność nowego zarządu ? Bez
    dokumentów finansowych ? I co ma do tego absolutorium ?
    lol :)

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-06-26 06:58:24
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Jets to oczywiste że ma obowiązek i nie wynika to, wydaje mi sie, z
    konkretnego przepisu, który taki obowiązek nakazuje ale z istoty sprawy.
    Dokumenty te należą do wspólnoty mieszkaniowej a nie do zarządcy, nie sa
    jego własnością a własnością wspólnoty i jeżeli poprzedni zarządca sie
    stawia i nei chce oddać anleży do wezwać pisemnie do rozliczenia sie z
    tytułu sprawowanej funkcji. Jeżeli nie odda to można go postraszyć
    postępowaniem sądowym (cywilnym) jak równeiż odpowiedzialnością karną
    (przywłaszczenie a może jakieś przepisy z karnego gospodarczego, nie wiem).

    pzdr

  • 6. Data: 2004-06-26 18:33:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postępowaniem sądowym (cywilnym) jak równeiż odpowiedzialnością karną
    > (przywłaszczenie a może jakieś przepisy z karnego gospodarczego, nie

    Przywłaszczenie dokumentu - Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni
    bezużytecznym, ukrywa lub usuwa dokument, którym nie ma prawa wyłącznie
    rozporządzać, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2.